afskafhundeloven

Quoted post


Gæst

#33 Hvis man ikke er enig?

2013-02-08 18:33

Hvor skal jeg skrive under, hvis jeg ønsker at den IKKE skal afskaffes?

Svar

Julie Tiedemann
Underskriftindsamleren

#38 Re: Hvis man ikke er enig?

2013-02-08 23:46:58

#33: - Hvis man ikke er enig?

HVis du ikke er enig i at den skal afskaffes den jeg desværre ikke hjælpe dig, denne underskriftsindsamling er for folk der mener at det er fuldstændig grotesk at aflive et kud hvalpe pga. deres race. dette ville svare til at jeg gik op på fødeafdelingen og pegede nogle racer ud (andre farvede mennesker) eller jeg valgte nogle fordi jeg antog at disse babyer ville blive voldspsykopater når de blev voksne af den ene eller den anden grund. Jeg mener det er fuldstændig absurd at en dyrlæge vælger ar aflive 2 uger gamle pitbull hvalpe, hvor er samvittigheden henne? Jeg savner svar og jeg savner nogle statistikker der bygger baggrunden for denne lov. For mig ser det lidt ud som om at politikkerne har lukket deres øjne og peget tilfældelig hunderacer ud - fordi de ikke lige syntes de skulle være lovlige. Ikke på nogen baggrund! Hvad med dobbermann, rotweiler, shæfer, staffordshire bullterrier eller alminde bullterrier? Hvad er der anderledes ved dem siden de ikke er med i denne lov? Jeg mener det er deskriminerende at kalde en hvilken som helst hund for en kamp hund, dette ville svare til at kalde en sort mand for en perker! bare fordi vi mennesker er en overlegn race, behøver vi ikke at misbruge det! Jeg kan fortælle dig så meget at staffordshirebullterrier er en amstaff med kortere ben - MEN den er udstillings og avlsgodkendt i DKK og FCI og det samme gælder for alminde bullterrier. Så fint med mig hvis du ikke vil have den afskaffet, men prøv at tænk det igennem inden du konkludere noget om denne lov igen.


Gæst

#55 Re: Hvis man ikke er enig?

2013-02-13 15:38:41

#33: - Hvis man ikke er enig?

Hjemme i din papirkurv

S.W K

#95 Re: Hvis man ikke er enig?

2013-06-27 16:39:53

#33: - Hvis man ikke er enig?

Der står klart og tydeligt hvad denne underskrift-indsamling handler om. Så hvis du er FOR denne lov, så er du desværre gået forkert.

anon

#244 Re: Hvis man ikke er enig?

2013-09-19 22:06:43

#33: - Hvis man ikke er enig?

så skal du læse op på hvad den form for lovgivning kommer til at betyde for når det blir ulovligt at stille dumme spørgsmål... prøv du at bevise at det ikke var et dumt spørgsmål.. denne form for omvendt bevis byrde er grundlovs stridig og dette er kun starten så hvis du vil tillade denne lov at eksistere er du ikke rigtig klog.