HELT UD AF EU NU!

Quoted post


Gæst

#1

2012-07-12 19:30

Jeg er meget utryg ved at beslutninger centraliseres mere og mere væk fra den menige mand.. Det virker som om alt i Eu skal forretningsgøres til det internationale marked.. Det er fint at der findes handel og business, men bland alm. mennesker med børn og et alm. socialt liv uden om og lad penge og -finans fantasterne lege på ders egen banehalvdel og ikke den brede befolkning. Det giver for meget kontrol over folks eksistens.

Svar

Joshua Dalgaard
Underskriftindsamleren

#2 Re: HELT UD NU

2012-07-13 11:04:55

#1: -

Helt enig - EU er blevet en vælgerfjern kolos med en ikke folkevalgt præsident osv.

Danskerne skal have mulighed for komme ud af det morads og "komme til sig selv" igen.

Spred gerne denne afstemning ud i dit netværk - http://www.skrivunder.net/signatures/helt_ud_nu/

Danny Christensen
Århus

#14 vil gerne dele en tråd med jer.

2012-07-18 00:44:55

#1: -  

 

‎"Central banken bad os snyde"
 bank/article4781645.ece
Killuminati

#49 Re:

2012-08-20 19:31:03

#1: -

EU handler kun on kontrol! NWO som de siger! Jeg siger NWDO (New world disorder)

Gæst

#52

2012-09-18 14:50:49

På det grønne område bruger vi uhyggelige ressourcer på at kortlægge, dokumentere og målsætte naturens tilstand for at opfylde vores forpligtelser i forhold til EU. Der følger imidlertid ikke rigtig nogle penge med til at udføre for. Endvidere er de kriterier vi er forpligtet til at opfylde tydeligvis udarbejdet temmelig langt fra Danmark. Vi ved godt hvad god natur er, og hvad vi følgelig skal passe på. Vi ved også godt hvordan vi skal gøre det. Her er endda politisk enighed om at gøre det. Skulle vi ikke hellere bruge ressourcerne på at udføre? Og meget gerne i dialog med de øvrige europæiske lande.

 


Gæst

#182 Re:

2014-03-06 09:51:51

#1: -

Jeg er i shock over at folk vil ud af EU. Afhængig af Putin vælger så vi måske overfor 3 - verdenskrig, og i vil melde os ud af en stærk allince