HELT UD AF EU NU!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen HELT UD AF EU NU!.

Jørgen Christensen

#51 Re:

2012-09-14 18:55

#50: - Det ser ud til, at den amerikanske spin-konstatering, om ikke at starte på noget nyt i sommerferien, holdt fuldstændigt stik.    Et lille plaster på såret er, at EU's bankfinancieringer er begrænsede, søgt kontrollerede, og udløber i løbet af kun en generation (25 år for at være mere nøjagtig).   Dette giver EU et forspring i forhold til USA, fordi deres tiltag er grænseløse og ukontrollerede.   USA's satsning er noget i retning af at øverste militærmagt giver bedre økonomi og afkast på investeringer.  EU's at frivillig understøttelse hos befolkningerne (sådan mere eller mindre, men bestemt LANGT mindre end USA's ) er den bedste løsning på de aktuelle bankproblemer.  Som ikke-bankmand havde jeg foretrukket at lade disse firmaer forsvinde. For at belære nye banker om at optræde med rettidig omhu, ikke spille hele kassen på regeringstiltag osv.

 

 

 

 

 

Gæst

#52

2012-09-18 14:50

På det grønne område bruger vi uhyggelige ressourcer på at kortlægge, dokumentere og målsætte naturens tilstand for at opfylde vores forpligtelser i forhold til EU. Der følger imidlertid ikke rigtig nogle penge med til at udføre for. Endvidere er de kriterier vi er forpligtet til at opfylde tydeligvis udarbejdet temmelig langt fra Danmark. Vi ved godt hvad god natur er, og hvad vi følgelig skal passe på. Vi ved også godt hvordan vi skal gøre det. Her er endda politisk enighed om at gøre det. Skulle vi ikke hellere bruge ressourcerne på at udføre? Og meget gerne i dialog med de øvrige europæiske lande.

 


Gæst

#53

2012-10-09 18:25

Det kan ikke gå for hurtigt med at komme ud. Det er en WIN WIN situation!! DK vinder alt godt ved at få sin suverænitet tilbage. Man skal være "herre i sit eget hus"!!!

Gæst

#54

2012-10-23 20:42

Nu støtter de Gud hjælpe mig også tyrefægtning!
Jan Andersen

#55 helt ud af EU nu

2012-11-15 00:35

Fordi jeg bekymrer mig om Danmarks fremtid

Gæst

#56

2012-11-20 19:43

Jeg håber virkelig, at politikerne vil begynde at lave et Skandinavisk samarbejde, hvis vi slipper ud af EU.
Fifi

#57 Smil

2012-11-27 02:59

Så flot regeringen prøver at trække EU medlemskab ned over ørerne på os uden afstemning, mens de danske statsministre laver kunster for Tyske Angela. Godt hun ikke er græker!
dorte rønne

#58 Re:

2012-12-01 18:55

#26: -

jeg er gift med en fra tyrkiet men kan ik få ham herop på grund af der skal stå 50.000 jeg er førtids pensionist og min mand får sin fra tyrkiet om fem år men vi vil klare os for mine penge og han vil arbejde syntes ik det er sjovt at have sin mand et andet sted og alle de problemer med at få ham herop

dorte rønne

#59 Re: Re:

2012-12-01 18:57

#58: dorte rønne - Re:

men det forstår de ik der er mange ting der er forkert der inde fra de syge de ældre ja tror ik de har prøvet noget

Ole Amstrup

#60 Brug din stemme mens du kan..!

2013-01-07 00:11

Vælgerne er lettere at styre hvis de er forgældede og bange..! Den demokratiske synsvinkel er at "fattige" i Danmark kan gøre een ting lige nu og det er at stemme på de politikere som repræsenterer deres interesser når der er valg i stedet for at sidde og brokke sig pga. følgerne af de beslutninger der bliver taget hen over hovedet på dem. Politikerne kan kun tælle mandater/vælgere og tager først alle disse synspunkter fra denne debat alvorlige hvis de selvsamme politikere bliver vant til at alle i DK, uanset staus og baggrund, ikke lader sig manipulere af frygt for terror, muslimer osv... www.facebook.com/groups/410913995654953/415914598488226

Kongshavn

#61

2013-01-10 02:11

"Vort gamle Danmark skal bestå, så længe bøgen spejler sin top i bølgen blå."
Europas forenede stater lurer om hjørnet. Vi må som danskere stå sammen om at bevare et Danmark der ikke bliver styret af franskmænd og tyskere, men af danskere.
EU blev grundlagt for at sikre fred i Europa. Ved grundlæggelsen sagde man "Peace in our time" (som det blev sagt om Englands forhold til Tyskland i midten af 30'erne). Forskellen på ww2 og EU er bare at tyskerne vandt i EU. EU er den forlængede spilletid på ww2, hvor Tyskland har fået foræret en skrivebordssejr.
steen

#62 helt ud

2013-01-11 19:34

lad os få både eu og polakkerne hjelt ud

Gæst

#63

2013-01-13 13:46

lone jensen

Gæst

#64

2013-01-15 06:30

ja det er på tide de vil styre det hele her i dk også dig og mig hvad vi må og ikke må
så nej ud af eu
Tage1948

#65

2013-01-15 11:14

Har altid stemt imod dette mega dårlige forsøg på Europas forenede stater. Går ind for et forenet Norden incl. England i et økonomisk handels samarbejde og landenes selvstændighed.!
ktlund

#66 EU et fransk socialfascistisk samfundssystem

2013-01-15 13:33

Jeg underskriver fordi at jeg ikke vil være en del af et fransk projekt der kun går ud på at få magten i Europa og da Frankrig har været kilden til splid og krige mellem de europæiske nationer.
EU er et Socialfascistisk samfundssystem som jeg ikke kan akseptere.
ktorbenlund@gmail.com

#67 Nej til Europas Forenede Stater

2013-01-15 13:38

Jeg stemmer imod på grund af at jeg ikke vil være en del af et socialfascistisk Europa, hvor de enkelte starters borger ikke har indirekte demokratiske valg, og rettigheder, har altid været imod EU.

Gæst

#68

2013-01-15 14:01

EU har overreageret med deres bestemmelser. Danmark kan selv tænke. EU har det svært med respekt for de enkelte landes suverænitet.

EU lusker og har et gigantisk overforbrug og bureaukrati.

EUROEN skal IKKE luskes IND ad bagdøren.

GENFORHANDLE ALLE AFTALER - et lige fællesskab
hvor alle lande har samme stemme uanset størrelse. Danmarks viden om forholdene ligger sikkert på et højere niveau end den indflydelse vi nyder.

Gæst

#69

2013-01-19 00:03

Kan ikke stemme for et socialfascistisk Europa.
DyndvedAls

#70

2013-01-20 23:27

Jeg har aldrig været for EU. Min bil har heller ingen EU nummerplade. Jeg vil hellere ha et ekstra DK klistermærke siddende. Jeg stemmer nej til EU Og ja til helt ud af EU
dennisjon

#71 :D

2013-01-22 22:18

Dejligt at se at flere af os Danskere are begyndt at åbne øjnene for hvad der foregår. jeg håber virkelig at vi Kommer ud af EU før det er forsent.
Silver

#72

2013-01-23 16:58

Det er kun de aller rigeste mennesker, der har glæde af EU.
Bevar europæisk kultur. Nej til ensretning.

Gæst

#73

2013-02-02 11:55

Lad os komme ud af EU, som bruger muslimerne som en murbrækker til at ødelægge nationstaterne(Fjernelse af Sammenholdskraften) for at EU kan blive den supermagt den ønsker at være.

Gæst

#74

2013-02-02 14:03

handel, politisamarbejde ok - alt andet er gået alt alt for vidt....

Gæst

#75

2013-02-24 00:01

UD NU