LUK IKKE REPUBLIQUE

Quoted post

Gæst

#70

2012-03-28 21:28

Engang blev besøg hos familie og venner i København krydret med musik og teater efter hvad tidspunktet bød. Med République blev det forandret - de sidste år har vi bestilt billetter til République og så bliver familiebesøg planlagt efter sæsonens forestillinger. Det har betydet fantastiske, udfordrende og meget forskellige oplevelser for hele familien (13-50 år) og har udvidet vore forståelse af teater på mange måder - senest i lørdags med Orakler. Nogen må passe godt på République, så vi alle fortsat kan komme der - familien fra Holstebro

Svar

Thomas Ryan

#75 Re:

2012-03-30 11:17:49

#70: Gæst -

Jeg går desværre sjældent i teatret efterhånden, men var inde og se Orakler i går. Mirakler havde været en mere passende titel; jeg har aldrig oplevet et stykke, som har berørt og bevæget mig på en så dyb og samtidig dybt lykkelig måde. Det var intet mindre end magisk! Jeg var høj og tavs i mange timer efter. At man overhovedet kan overveje at lukke et teater, som nu på tredje år bringer den slags verdensteater til landet, er mig totalt ubegribeligt. Hvor er det godt, at I ikke bliver lukket!!

Allerbedste hilsner

Thomas Ryan Jensen