Ja til ægteskabet - nej til kønsneutrale ægteskaber

Quoted post

Bareslehm

#116

2012-02-13 18:18

Hej Søren.
Tak for dit svar. Jeg forstår at du er uenig med mig i glidebane tanken. Men kan du argumentere mod den, uden at bruge de samme argumenter som er blevet brugt mod homoseksuelle. F.eks at det er unaturligt, ulovligt med god grund osv. Det er jo bare din personlige holdning. Der er intet sagligt der forhindrer denne type ægteskaber. F.eks kunne søskende lade sig sterilisere, hvis der bekymringen om syge børn som er problemet. Jeg var iøvrigt kun anonym fodi jeg glemte at skrive navn.

Svar

Søren Munk

#119 Re:

2012-02-14 08:39:45

#116: Bareslehm -

Hej Bare-slehm,

Jeg er stærkt imod kriminaliseringen og diagnostisering af homoseksualitet. Jeg finder det absurd at skulle drøfte sterilisering af søskende i forbindelse med en underskrift indsamling mod at homoseksuelle kan indgå ægteskaber.

Alt hvad jeg mener er alene min personlige holdning, jeg har ikke forskellige tilgange til mine meninger og holdninger. At du kalder det bare min holdning forstår jeg intet af, hvis holdning skulle jeg ellers fremkomme med.

Det vil klæde dig at forholde dig til emnet, og at du står frem og mener hvad du mener om homoseksuelle, istedet for din glidebane retorik, den understøtter efter min opfattelse at du gerne vil stå ved hvad du mener om det der i forvejen er ulovligt.

Jeg tolker din argumentation til at du i virkeligheden mener at homoseksualitet er unaturligt, sygt og burde forbydes.

...... det er jeg bare ikke enig med dig i.