Ja til ægteskabet - nej til kønsneutrale ægteskaber

Quoted post

Magnus Nørgaard Sørensen
Underskriftindsamleren

#94 Re: Re: Re: Re: ....ikke religion

2012-02-10 23:32

#92: Søren Munk - Re: Re: Re: ....ikke religion

Søren, eftersom du har skrevet mest om religion herinde, synes jeg ikke, at det klæder dig at slå andre oven i hovedet med, at det må man ikke. Debatten er fri og folker frie til at motivere deres underskrift religiøst. 

Jeg har blot forholdt mig til dine indvendinger mod min baggrund for at starte underskriftsindsamlingen og din sammenblandning af min forkyndelse som præst med mine begrundelser for denne underskriftsindsamling.

Svar

Søren Munk

#97 Re: Re: Re: Re: Re: ....ikke religion

2012-02-11 15:20:45

#94: Magnus Nørgaard Sørensen - Re: Re: Re: Re: ....ikke religion

Hej Magnus,

Helt enig at debatten er fri, hvordan kommer du frem til at jeg slår andre oven i hovedet med at de ikke må sige og mene hvad de vil.

Jeg har hele tiden været enig med dig i at jeg har svært ved ikke at blande religion og politik sammen, og forsøger at få dem det kommenterer på din politisk motiverede underskrift indsamling med religiøse argumenter, at fremkomme med deres politiske argumenter.

Det går ikke så godt, det kan jeg godt se.....

Jeg debaterer gerne med alle der gir' udtryk for både politiske og religiøse holdninger, de eneste jeg undlader er dem der umiddelbart ser ud til at være uden for rækkevidde i deres kommentarer.

Min søn gav forøvrigt i går udtryk for sin lyst til at møde dig, og han foreslå at vi kunne mødes i Århus den 9/6 2012, der er vi i Århus, http://aarhuspride.dk/ , hva' sir' du til det?

 

med venlig hilsen