Ja til ægteskabet - nej til kønsneutrale ægteskaber

Quoted post

Tina

#91 Re: Re: ....ikke religion

2012-02-10 10:28

#86: Søren Munk - Re: ....ikke religion 

 Til Søren Munk.

Jeg mener stadig det samme :)

Oplæget til denne underskriftsindsamling er NETOP ikke religiøs, og hvis du læser hvad jeg rent faktisk skrev, har jeg allerede svaret på dit spørgsmål. Er dette her ikke mere et spørgsmål om, at du har et stort behov for at gøre opmærksom på din utilfredshed/ uenighed?

Svar

Søren Munk

#92 Re: Re: Re: ....ikke religion

2012-02-10 20:06:26

#91: Tina - Re: Re: ....ikke religion

Hej Tina,

"Vi må jo se i øjnene, at dette her kan være utroligt svært at forstå for mennesker, der ikke har Jesus som herre."

Jeg kom til at tolke denne sætning som værende religiøs, beklager, selv nu hvor jeg læser den igen har jeg stadig svært ved at opfatte den andet end religiøs....når det er nok bare mig der har svært ved at forstå.

Et vist opmærksomhedsbehov kan jeg vist ikke løbe fra når jeg deltager i den offentlige debat, så det har du helt sikkert ret i.

Mit største behov er dog at forsøge at forstå hvad du syntes der er så frygteligt ved at homo'er kan få lov til at kalde sig ægtefolk, det er ikke gået op for mig endnu, bortset fra noget med Jesus der forøvrigt ikke har religiøs betydning....

Jeg møder tit troende der også er homo'er der har det svært med at rumme både deres tro og religion samtidigt, det vil jeg gerne forstå bedre.