Ja til ægteskabet - nej til kønsneutrale ægteskaber

Quoted post

Larsbrp

#4 Ja, lad os for Guds skyld undgå at vise barmhjertighed

2012-01-31 21:18

Ja, det er jo en kendt sag at det ikke er nemt at være i en minoritetsgruppe, hvadenten den består af ludere, toldere, spedalske eller homosexuelle.
Vi bør derfor udvise manglende forståelse for disse gruppers ønsker og behov.
Selvfølgelig skal homosexuelle ikke have de samme rettigheder som vi andre! Vi er jo de rigtige, de korrekte, dem som Gud giver sin velsignelse i ægteskabet.
Homosexuelle har IKKE brug for Guds velsignelse i lighed med os andre. Hvorfor skulle de dog det? De er jo syge og en vederstyggelighed for Guds ansigt.
TAK for jeres indsats mod medmenneskelighed, forståelse, barmhjertighed, accept osv. med homosexuelle.
Det er sådanne ting som Jesus også kæmpede imod.
Vi bør følge Jesu banner og kæmpe mod unaturen! Kæmp mod det onde! Homosexualitet har Satan skabt!

Svar

hmmm...?

#10 Re: Ja, lad os for Guds skyld undgå at vise barmhjertighed

2012-01-31 22:28:09

#4: Larsbrp - Ja, lad os for Guds skyld undgå at vise barmhjertighed

"Vi andre" er bestemt ikke "de rigtige" eller "de korrekte" vi er allesammen syndere! Der er ikke nogen af os der er "rigtig" eller "korrekt". Alle gør forkerte, dårlige og onde ting (det kalder man "synd")... og homoseksualitet er bare en af de ting! I Guds øjne er synd synd, lige meget hvad. Og det står meget klart i bibelen at ægteskab er mellem én mand og én kvinde og at udlevende homoseksualitet er en synd. Kan man stå foran Gud og spørge "Gud, jeg er en røver, vil du velsigne al min røveri?" ja, det kan man måske godt, men Gud velsigner det ikke! Fordi det er synd.

Det her har ikke noget som helst med lighed at gøre. Slet ikke! De skal have de samme rettigheder som alle os andre. Den her lovgivning giver ikke flere rettighedder til de homoseksuelle, men den tager Guds ord i bibelen, og kaster den i skraldespanden. Det her handler om hvad Gud velsigner og ikke velsigner, og han velsigner ikke synd. Vi kan ikke tage Gud og sætte ham ind i en boks. Gud er ikke vores konstruktion, vi er hans. Vi bestemmer ikke hvad han gør.

Der er ikke nogen der har sagt de er "syge" eller der er noget galt med dem... de er mennesker lige som alle andre. Og de begår synd, lige som alle andre. De er uperfekte, lige som alle andre. Gud elsker dem og vil gerne frelse dem, lige som alle os andre. Gud ser ikke anderledes på dem bare fordi de er en del af en minoritetsgruppe, vi er alle lige i Guds øjne.

Jeg vil gerne forstå homoseksuelle, og være gode venner med dem. Det er jeg! Jeg vil gerne vise den kærlighed og barmhjertighed, men jeg kan ikke acceptere synd. Jeg kan ikke sige med god samvitighed at en bestemt synd er faktisk "ok" Jeg kan ikke sige "Selv om Gud siger i bibelen at ægteskab mellem to af samme køn er synd, så er det ok alligevel" Det kan jeg ikke, lige som jeg ikke kan sige "røveri er ok" eller "Mord er ok" Det er det bare ikke! Og det bliver det aldrig!

Vi bør følge Jesu lære om kærlighed. Vi bør støtte og opmuntre hinanden, lige som Jesus siger vi skal. Jesus viser flere gange i bibelen at Guds lov er noget af det vigtigste, og at vi bør følge den.

Vi kæmper ikke for at give de homuseksuelle færre rettigheder, det er overhovedet ikke det, det handler om. Vi kæmper for at Guds ord bevares som kirkens grundlag.

AnneTS

#156 Re: Ja, lad os for Guds skyld undgå at vise barmhjertighed

2012-03-04 21:08:12

#4: Larsbrp - Ja, lad os for Guds skyld undgå at vise barmhjertighed

Lars... gå ud og skyd dig selv din fucking hater. 
I aften, tilbeder jeg lige satan, fordi jeg er jo homoseksuel, så jeg må jo tilhøre satan.

jeg beder i satans navn for at du den 6 Marts. Tirsdag Kl. 10.00 bliver kørt over af en Lastbil og mister livet
og at Satan trækker din sjæl i helvede Flammer og straffer dig i alt evighed for at have fordomme over for et andet menneskes behov, bare fordi personen ikke tænder på DIT MODSATTE KØN.

Fucking spasser... i Wish you die...