Folkepensionisterne svigtes af Folketinget. Støt Underskriftsindsamlingen!

Quoted post


Gæst

#11

2018-12-18 07:32

Fint skrevet, men jeg undrer mig over, hvorfor er det kun husejerne der skal blive boende i deres huse, hvad med de mange pensionister der får opsagt deres lejemål fordi de ex. bor på for mange kvm. nogen gange 2 til 10 over det tilladte. Der ryger noget af boligsikringen, Desuden kan vi i lejeboliger som enlig bo på 69 kvm og som par kun på 85 kvm dette er den tilladte max grænse, den burde reguleres. Samt huslejen må max være 8.500 kr. I dag kan du ikke få en lejlighed under 10.000 kr. og de boligselskaber der har lav husleje har du ikke en chance for at komme i betragtning til bolig ventetid over 10 år og opefter. Til sidst men ikke mindst ville det være rart at vide om du / I er venstre mænd / kvinder inden jeg vil give min underskrift,

Svar

Jørgen Mikkelsen

#32 Re:

2018-12-23 23:19:08

#11: -  

Hej Tak for dit indput, som vi vil tage med i vores videre arbejde.

Da vi står for en ny politiske bevægelse kan vi ikke stå som medlem af andre partier. Ved ikke om du har fulgt den omfattende debat på vores Facebookside; men jeg har ofte givet udtryk for at når www.borgernesfolkeparti.dk ikke de 21000 vælgererklæringer inden valget bliver udskrevet opfordrer jeg til at man stemmer blankt

Med venlig hilsen

Jørgen Mikkelsen