Vi vil kunne leve i fred for POLITIKERNES gæster i Danmark - OPDATERET

Quoted post

HFH

#139

2016-11-13 12:54

Det undrer min, at FN og EU, er over vores regering, og vores love, både de trykte og uskrevne regler. De tvinger os til, at tage folk ind i vores Land,  folk hvoraf de fleste, skal forsørges af surt optjente skatte penge. Der bliver skåret væk, af offentlige ansatte, ordentlig behandling af vores ældre, men de, som kommer uønsket udefra, skal have alt, lejligheder osv. Vi bliver skubbet bagest i køen til lejligheder osv. Samtidig med, at vores egne bistands klienter, bliver hetzet, så er der ikke nogen, der tør , at sige højlydt, at de simpelthen, malker vores land. Jo længe leve Frau Merkel og EU, og FNs forældede konventioner. Disse overformyndende førnævnte , er også skyld i, at vi kan smide kriminelle ud af vores land. Såkaldte menneskerettigheds grupper, skriger op over, at vi ikke behandler de fremmede ordentligt. Hvad med at respektere danskernes rettigheder. En lang smøre? Ja måske, men jeg synes bare, at det er mit og dit land, et land som vores børn, en dag skal overtage . Vi har skabt det, men jeg gruer for, hvordan, her er at leve, om 20-30 år.

Svar

Holger Danske

#150 Re:

2016-12-22 00:43:45

#139: HFH -  

Om 20 - 30 år da er Danmark muslimsk hvis vi ikke stopper det nu og begynder at hjemsende dem i hobetal

Danskere føder 1-2 børn

Muslimer føder 8-14 børn

De føder os ud af vort land og hele europa

Hvis vi ikke snart stopper det

Danmark frit