Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Quoted post


Gæst

#244

2016-09-29 13:54

Fordi politikerne og det offentlige bureaukrati i mange har ladet danske familier leve på sultestadiet, medens de fleste ressourcer er gået til at give flygtninge og indvandrere et gratis liv i luksus. Mange indvandrere, flygtninge og udlændinge får tilbudt de bedste uddannelser, som fører til de bedste højtlønnede jobs i samfundet, medens danskere bliver lokket til at tage de værste uddannelser, der fører til arbejdsløshed og til dyb fattigdom. Også selvom de er mere intelligente end de nassende indvandrere. Jeg har hele mit liv arbejdet under meget dårlige løn- og arbejdsvilkår og har betalt en stor del af min sulteløn i skat til det uretfærdige offentlige system, som kun favoriserer god behandling til udlændinge, og som behandler danskere værre end lort, der bliver trukket ud i toilettet. Der er mange offentligt ansatte, der burde fyres fra deres højtlønnede offentlige servicepositioner, når de ikke yder nogen service for de danskere, som har betalt skat til Danmark for at være berettiget til at modtage en medmenneskelig service. Jeg har haft råd til kun at få ét barn, fordi vi danskere har skullet betale fuld pris i daginstitutioner for at flygtninge, indvandrere og udlændinge har kunnet få alt gratis her, inklusiv meget dyr børnepasning i daginstitutioner.

Svar


Anonymous

#251 Re:

2016-11-27 22:06:21

#244: -  

 En økonom forklarede på tv, at de udefrakommende koster vores samfund 16 milliarder om året. Tænk hvad kunne bruge de penge til, noget godt for danskerne.