Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Dansk velfærd tilbage til danskerne NU.

Hanne Århus

#226 Re: Re:

2016-06-13 18:50

#206: - Re:  

 Hørt. Jeg kunne ikke sige det bedre. Desværre er det sandt, påtvunget os af konventioner, EU og såkaldte menneskerettighed grupper. Hvor er rettighederne for de etniske danskere? Danmark var et dejligt land, da jeg var barn og ung.  Årgang 1954. 

Hanne Århus

#227 Re: Re:

2016-06-14 08:59

#206: - Re:  

 Hørt. Jeg kunne ikke sige det bedre. Desværre er det sandt, påtvunget os af konventioner, EU og såkaldte menneskerettighed grupper. Hvor er rettighederne for de etniske danskere? Danmark var et dejligt land, da jeg var barn og ung.  Årgang 1954. 


Gæst

#228

2016-06-14 19:29

Lige en detalje - vi taler om rigtige danskere!!!!

Gæst

#229 Re:

2016-06-18 11:46

#1: -  

 


Gæst

#230

2016-06-18 11:59

Fordi kommunen gør sig skyldig i en forbrydelse mod de etniske danskere som kommer bagest i køen til fordel for nogen IKKE FLYGTNINGE
ANMELD KOMMUNEN FOR BEDRAGERI

Gæst

#231

2016-06-18 14:06

Jeg er dansker derfor


Børge Jensen.

#232 Re: Re:

2016-06-18 14:10

#229: - Re:  

 Typisk nedladende . Især også at du er anonym, det er din slags, som regel. Hellere DF, end forræddere fra SF, radikale og Enhedslisten.


Gæst

#233

2016-07-03 10:58

Fordi jeg syntes at vi syge bliver tråt på gang på gang. Ikke rimeligt, vi har betalt skat alle dage.
Vi må stå sammen, for at råbe de politikere op på Christiansborg. Det må stoppe nu.

Gæst

#234

2016-07-18 13:31

Fordi der efterhånden er alt for mange bekvemmelighed "flygtninge" i vores lille Danmark. Vores velfærd smuldrer, ingen der er dansk (født dansk) ung som gammel, syg og svag, vores soldater, som er ødelagt af at have hjulpet i deres lande, får nogen hjælp, men er man udlændig, for de i pose og sæk. Har selv været udsat for et tydelig eksempel: stod på Aalborg kommune, jeg er førtidspensionist pga en ulykke. Jeg skulle bare afl. en kvittering fra fodterapeuten og foran mig stod en "slørugle" og ville have penge, men hun havde fået til hele måneden kunne jeg forstå, men hun skabte sig som en rigtig uartig unge og kaldte kommunes folk alt mellem himmel og jord, bl.a racister og det der var værre, men nu til slutningen, hun fik udbetalt 7000kr og besked på, at var det ikke nok, måtte hun jo komme igen. Jeg blev meget harm, men fik oplyst, at det var hverdagskost for dem på kommunen

Gæst

#235

2016-07-22 10:19

Fordi det danske velfærdssamfund er til og lukke op og skide i
Sophie

#236 Re:

2016-07-27 11:31

#234: -  

 Det samme sker også i Århus. Har oplevet hvordan en gruppe af uønskede truede og råbte, på deres eget sprog, indtil de fik, hvad de ville. Tænk hvis vi danskere opførte os sådan, så blev vi smidt ud, og nægtet adgang.


Gæst

#237

2016-07-28 14:51

Fordi nu er nok fra den elite og deres konkurrencestat, vi skal have velfærdsstaten tilbage.....

Gæst

#238

2016-07-31 12:18

For mig er situationen, efter især det sidste et par års intens og massive indvandring, med Islam og Islamisme helt klart således, at Europa kan skridt for skridt, bid for bid, give efter for muslimske særkrav og dermed begå kulturelt selvmord. Dette SKAL standses hurtigst muligt! Eller demokratiske, frihedselskende europæere kan i hver deres egen nation gå til aktiv kamp for at bevare nogle enestående samfund, der giver deres borgere ikke mindst kvinderne en høj grad af frihed. Det er en kamp, som hver eneste frihedselskende europæer godt kan indstille sig på i hverdagen, hvad enten det handler om at stå fast over for religiøse særkrav eller tåbelige beskyldninger om hate speech, når der alene er tale om et forsvar for demokratiske frihedsrettigheder. Muslimer, efter min mening, er da velkomne i Europa, hvis de er indstillet på at dyrke deres tro i privatlivet. Men, de muslimer, som kommer med religiøse særkrav (retten til at bære tørklæde, kønsopdelt svømmeundervisning, bederum på undervisningsinstitutioner, fredagsbøn afholdt i det offentlige rum på længere sigt offentlig anerkendelse af muslimske helligdage, ændring af skolernes pensum, ret til polygami, indførelse af sharia på familieretsområdet, straf for respektløse udsagn om profeten eller islam), skal henvises i stedet til at tage til lande, som hylder muslimske værdier. Der er nok at vælge imellem: Egypten, Irak, Saudi-Arabien, Yemen, Jordan, Syrien, Libanon, Algeriet, Bahrain, Djibouti, Kuwait, Libyen, Mauretanien, Marokko, Oman, Palæstina, Qatar, Somalia, Sudan, Tunesien og De Forenede Arabiske Emirater.

Gæst

#239

2016-08-05 12:40

Fordi jeg er fuldstændig enig i teksten. Vi skal have vort land tilbage, nok er nok! Vores velfærd er efterhånden så dårlig, at vi knap nok kan kende den. Ønsker DF et kanonvalg næste gang!

Gæst

#240

2016-08-05 21:13

Dette er bare een af grundene - Vi vil ikke finde os i, at vores velfærd foræres væk til migranter fra andre lande. Mennesker, som har fundet ud af, at de kan få alt foræret i Danmark og i øvrigt kan få familien herop også, hvis de blot demonstrerer og brøler højt nok.

Gæst

#241

2016-08-08 14:06

Er på kontanthjælp og sygemeldt.

Gæst

#242

2016-08-08 14:39

Fordi tingene altid går ud og de svage i dette land, man snart ikke kan kalde for Danmark mere.
JegUndresStærkt

#243 Øhh?

2016-08-28 22:11

Er de partier, der går ind for en hård indvandringspolitik egentlig ikke også dem, der skærer allermest i velfærden?

Prøv at følge bare lidt med i finanslovsforhandlingerne, hvor man snakker om at bruge penge, der kan bruges til velfærd, på topskattelettelser.

 


Gæst

#244

2016-09-29 13:54

Fordi politikerne og det offentlige bureaukrati i mange har ladet danske familier leve på sultestadiet, medens de fleste ressourcer er gået til at give flygtninge og indvandrere et gratis liv i luksus. Mange indvandrere, flygtninge og udlændinge får tilbudt de bedste uddannelser, som fører til de bedste højtlønnede jobs i samfundet, medens danskere bliver lokket til at tage de værste uddannelser, der fører til arbejdsløshed og til dyb fattigdom. Også selvom de er mere intelligente end de nassende indvandrere. Jeg har hele mit liv arbejdet under meget dårlige løn- og arbejdsvilkår og har betalt en stor del af min sulteløn i skat til det uretfærdige offentlige system, som kun favoriserer god behandling til udlændinge, og som behandler danskere værre end lort, der bliver trukket ud i toilettet. Der er mange offentligt ansatte, der burde fyres fra deres højtlønnede offentlige servicepositioner, når de ikke yder nogen service for de danskere, som har betalt skat til Danmark for at være berettiget til at modtage en medmenneskelig service. Jeg har haft råd til kun at få ét barn, fordi vi danskere har skullet betale fuld pris i daginstitutioner for at flygtninge, indvandrere og udlændinge har kunnet få alt gratis her, inklusiv meget dyr børnepasning i daginstitutioner.

Gæst

#245

2016-11-02 20:24

Som efterhånden rigtig mange af jer skriver er jo bare så rigtigt. Vi kan jo ikke hjælpe hele verden, regeringen bliver ved med at sige, nu kommer der jo ikke så mange mere.... men har de kontrol over landets grænser, tænker mest på de åbne marker. Prøv at sætte et vildtkamera op og se hvad der sker. Hvis vi i DK nu ikke hjalp økonomisk med noget som helst, hvordan mon det så havde set ud, så ville nemlig have haft det godt. Ville vi have fået den hjælp i deres land. Nå men jeg kunne nu blive ved....Vi vil have vores DK tilbage.
Lorelei

#246 Re:

2016-11-02 21:40

#245: -  

 Så enig med dig. Markerne tror jeg heller ikke nogen kontrollerer. Sæt varmesøgende cameraer op, med en vis afstand og med lydløs alarm, til de betjente der er nærmest.


Gæst

#247

2016-11-13 13:14

Det er på høje tid at vi står sammen og her er et godt initiativ
Stor hilsen
Jørn Rimer

Gæst

#248

2016-11-13 13:21

Glimrende initiativ som er absolut værd at kæmpe for
Jørn Rimer
J. Jensen

#249 Re: Re:

2016-11-13 13:27

#246: Lorelei - Re:  

 Nej uha uha, så har vi straks de røde på nakken. Det er jo nok en menneskeret, at komme ind i landet, for at malke systemet og opføre sig som kriminelle, velvidende at de ikke kan smides ud af landet. Gud bevare Danmark, det Danmark vi havde engang.


Gæst

#250 Re: Øhh?

2016-11-13 13:30

#243: JegUndresStærkt - Øhh? 

 Jo det er det, men når landet skal forsørge alle de horder, skal pengene jo findes et sted. Og husk, vi må ikke brokke os, når det gælder udlændinge, for så er straks stemplet som racister.