Syge borgere skal behandles med respekt og værdighed

Quoted post

Charlotte Pedersen
Gæst

#3

2016-01-22 00:52

Jeg har skrevet under fordi at jeg er en af de der har været i klemme i systemet siden 2003  grundet sagsbehandlingsfejl i 4 omgange og nr 5 er på vej 
Jeg ville godt se hvordan DE ville se ud efter at være ramt af en varevogn på 3500 kg  få en flyvetur og bagefter hives man igennem den ene fejlfyldte sagsbehandling efter den anden 

Sagsbehandlingsfejl OG Dårlig sagsbehandling / Mangelende eller ingen  sagsbahandling  det  bør straffes og der bør være ens sagsbehandling over hele landet ikke som nu hvor nogen kommuner lever af at bibeholde syge  på arbehdsmarkedet skønt alle lægepapirer siger det er formålløst. 
Lægepapirer SKAL vedlægges OG omtales / Noteres af sagsbehandlerne 

det er ikke rimeligt at der begåe sagsbehandlingsfejl konstant og uden regning . 
Det er vores liv og helbred det går ud over . 
Der tages ikke hensyn til De syges skader og Syge fratages dres retssikkerhed 

Svar

Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)

2016-01-22 07:16:11


Uforskyldt invalid

#125 Re:

2016-03-01 17:06:44

#3: Charlotte Pedersen -  

 Du er absolut ikke alene.

Jeg havde en grim uforskyldt arbejdsulykke.
Kompliceret forløb der ikke er dækket af rigide stringente regler, så jeg faldt gennem nettet til selvforsørgelse.
Jeg har været ærekær, et godt menneske og lovlydig hele mit liv indtil ulykken. Skat af 37 timer om ugen, har jeg betalt i 35 år.
Nu er jeg invalid og kriminel af nød. Alle værdier blev flået ud af hænderne på mig og alle opsparinger samme vej.

Det piner mig hver dag at lade min ulykke gå ud over andre, men jeg er sulten og fryser.

Når jeg bliver taget af politiet og ryger ind, får jeg tag over hovedet, mad hver dag og lært nogle nye ting, så jeg bedre kan klare mig fremover. Det glæder jeg mig til.

Jeg havde aldrig før troet at de mennesker der har mest sympati, hjælpsomhed og forståelse er kriminelle som jeg selv.

De giver mig det jeg mangler selvom det så betyder de ikke selv har noget. Det har lært mig det samme. Er der en der har mere brug for det end mig, så giver jeg det videre.

De fleste har også nogle triste historier bag sig om svigt..