Syge borgere skal behandles med respekt og værdighed

Quoted post

Uforskyldt invalid

#125 Re:

2016-03-01 17:06

#3: Charlotte Pedersen -  

 Du er absolut ikke alene.

Jeg havde en grim uforskyldt arbejdsulykke.
Kompliceret forløb der ikke er dækket af rigide stringente regler, så jeg faldt gennem nettet til selvforsørgelse.
Jeg har været ærekær, et godt menneske og lovlydig hele mit liv indtil ulykken. Skat af 37 timer om ugen, har jeg betalt i 35 år.
Nu er jeg invalid og kriminel af nød. Alle værdier blev flået ud af hænderne på mig og alle opsparinger samme vej.

Det piner mig hver dag at lade min ulykke gå ud over andre, men jeg er sulten og fryser.

Når jeg bliver taget af politiet og ryger ind, får jeg tag over hovedet, mad hver dag og lært nogle nye ting, så jeg bedre kan klare mig fremover. Det glæder jeg mig til.

Jeg havde aldrig før troet at de mennesker der har mest sympati, hjælpsomhed og forståelse er kriminelle som jeg selv.

De giver mig det jeg mangler selvom det så betyder de ikke selv har noget. Det har lært mig det samme. Er der en der har mere brug for det end mig, så giver jeg det videre.

De fleste har også nogle triste historier bag sig om svigt..

Svar

Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)

2016-03-02 00:26:21



Gæst

#127 Re:

2016-03-02 00:28:27

#125: Uforskyldt invalid - Re:  

 

 tusind tak , det her skal stoppes ikke nok med det men det viser sig vist oven i at man her i danmark glemmer noget i WHOs menneskerettigheder 
ked af at du står i den situation , håber du møder en masse flinke mennesker på din vej. selv bruger jeg de få kræfter jeg har til at hjælpe andre som ikke kan selv 

xx