Lad Marius blive i Danmark

Quoted post


Gæst

#722

2016-01-07 14:14

JEG HARMER !

Jeg så netop at Marius dd. endte med at blive udvist og tog afsked fra Billund Lufthavn. For at ARBEJDE for meget medens 12-taller og en fremtid som højtbetalt skatteyder i Danmark lå for døren. at det så også drejede sig om at have arbejdet nogle minutter mere end det tilladte er jo et helt og aldeles LATTERLIGT grundlag for en udvisning. I samme uge vælger man desuden ikke at udvise samfundsparasitter i Vollsmose, der havde forsøgt at MYRDE vores politi med brandbomber, granater, sten og knive. Hvad pokker er det, der er galt med vores lovgivning ?!?!?!

Som ULTRALIBERAL BEGRIBER jeg IKKE hvordan man kan tillade at lade mand som Marius gå. Et KÆMPE TAB for Danmark !

Og iøvrigt et KÆMPE symbolsk tab for en VENSTRE-ledet regering, der ikke gjorde noget, medens jeg pludselig fik øje på en Næstformand i Socialdemokratiet og en Næstformand i SF der i hjertet af Herning - en VENSTRE-højborg - gør sig positivt bemærkede.

Kom nu på banen, Søren Pind, Inger Støjbjerg og Esben Lunde Larsen! Få nu gang i embedsapparatet til at få hastebehandlet lovændringer der beholder og byder folk som Marius velkommen i Danmark og gør kort proces med menneskeligt affald som Levakovic.

I tvinger hårdarbejdende borgerlige til at overvejende hvem der i grunden vil det bedste for Danmark ; næstformænd i hhv. SocDem og SF, der giver sig tid til at kæmpe en helt og aldeles uretfærdig sag, trodser kulde og arrangerer demonstration og underskriftsindsamling for en ung, ambitiøs mand, eller Venstrefolk, Konservative og Liberale, der er tavse som graven...

Vi har behov for at vise alle - udlændinge, såvel som vores egne - at det betaler sig at yde en indsats for Danmark.

Samtlige omstændigheder og udfald i sagen om Marius signalerer det helt modsatte.

Svar


Gæst

#724 Re:

2016-01-07 14:27:12

#722: -  

Helt enig !!!

Venstre har mistet min støtte og stemme. Mogens Jensen fra Socialdemokraterne og Signe Munk fra SF er kommet på min radar !