Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Quoted post

Gæst

#7

2015-10-21 11:05

Muslimerne sviner os til og griner ad os - vi er sku så "nemme" at manupulere. Og Gud hjælpe mig, nu læser man også at "de" vil have KORANEN til at afløse Grundloven når de er mange nok, - og det er de meget snart med de 3 -4 eller flere børn de hurtigt avler, som igen skal giftes med en fra hjemlandet og have familliesammenføring. DK giver dem jo stemmeret og om ikke længe, er de i flertal og kan få al det der har været med til at skabe deres eget lands nederlag, indført i vores lille land DANMARK.

Det vores forfædre har kæmpet for, det være sig sygebehandling, pension osv osv , så vi kunne have det godt, det burde vi ikke bare sløse væk og give til sådanne mennesker, som i deres EGET land intet har gjort andet end krig og ufred. Vi har IKKE her i EU en religion der styrer os totalt og præster (Imamer) som tiltvinger os en tro og vil styrer vores liv hvor end vi befinder os. Danskere: KÆMP IMOD - før det er for sent.

Hvad ville der ske hvis jeg tog til DERES land? - kunne jeg så få lov til at klæde mig som jeg gør her i EU  - kunne jeg forlange at de skal forsørge mig både med fuld møbleret bolig osv - kan jeg forlange at de skal lave deres spisevaner om så de passer til mig og afskaffer deres mad til fordel for min mad - kunne jeg spytte efter dem  og kalde deres kvinder for luder og dem selv for svin? NEJ NEJ NEJ - hvorfor f.....er det så lige, at de tror at de kan komme her og gøre alle de ting hos OS som reelt ikke har fungeret hjemme i ders eget land - det beviser jo at den måde de lever deres liv kun fører til destruktion.

Kunne I høre de hånlige grin fra dem.

Vi ved at den bedste opdragelse for vores børn er, at de har nogle faste rammer og føler sig elsket. - Hvorfor er det så lige, at vi nu fremstår som vatp... over for muslimerne?????

Ret skal også være ret - en lille procent af dem - vil godt Danmark. Men de er bare i mindretal mod dem der kun vil os det grimt

Svar

Holger Danske

#100 Re:

2016-01-13 13:33:11

#7: Gæst -  

3 eller 4 børn? deres gennemsnit er 8,2 mod europærenes 1,2, så det går da helt galt hvis ikke vi får lukket grænsen snart, og begynder at senden dem retur.

Og hurtigst muligt får skiftet de politikkere ud vi har nu. 

Chris

#103 Re:

2016-01-15 05:17:57

#7: Gæst -  

 Det værste er jeg tror du får ret. Har to veninder begge enlige mødre fra Afghanistan de har gået uden tørklæde i mange år de er nu blevet truet til at gå med tørklædet igen.

Den ene tør simpelhen ikke andet end at gøre hvad de siger hun bor i vollesmose og har ikke mulighed for at flytte endnu og mit hjerte græder for hende og hendes to små børns fremtid.

Den anden tog skridtet og flyttede med sine to store drenge til en lille by hvor der ikke er så mange udlændinge. 

Det er så sørgeligt at dem det vil Danmark bliver truet til undertrykkelse i vores land hvor vi er frie.

Susanne Jensen.

#170 Re:

2016-04-06 15:39:06

#7: Gæst -  

 Du har fuldstændig ret. Enten ender det med borgerkrig eller hellig krig. For krig vil de have. nej lad os få dem ud inden de er mange nok til at få OS halshugget eller stenet, så de kan overtage vores land. Og det vil så ende i ragnarok, for de kan ikke finde ud af at styre et land, overhovedet.