Dansk velfærd tilbage til danskerne NU

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Dansk velfærd tilbage til danskerne NU.


Gæst

#151

2016-03-18 23:26

ALDRIG HAR VI HAFT RINGERE POLITIKERE I DANMARK

SIAD ønsker at hjemsende flere 100.000 muslimer

Trods det at vi ikke kan tage os af vores egne, bliver vores politikere ved med at tage folk ind som påberåber sig flygtningestatus. Både politi og andre myndigheder ved, at de ikke er flygtninge. Det ved politikerne også, men alligevel bliver de ved med at hente muslimske nasserøve ind i landet.

Vi trænger til nogle nye politikere der tør tage fat ved nældens rod. SIAD ønsker at hjemsende de såkaldte flygtninge, men også alle de muslimer, der har bosat sig i Danmark og som måske endda har tillagt sig dansk statsborgerskab, - hvis de ærer deres koran og de islamiske skrifter mere end den danske grundlov. Det kan dreje sig om flere hundredetusinde muslimer, der bliver sendt ud. Det vil komme til at gå ud over nogle uskyldige, men det er ikke noget, der må hindre os i at gøre vores nødvendige arbejde for at redde Danmark. Deres ulykkelige situation kan de takke vores uduelige danske politikere for.

Giv os en vælgererklæring til SIAD og Fremskridtspartiet, vi er et selvstændigt parti som stiller op under Fremskridtspartiets fane for at vi sammen kan komme i folketinget og rydde op.
Se SIADs lovforslag her:


Gæst

#152

2016-03-19 11:47

fordi det går ud over de svage i samfundet. de kommer før os andre og det kan ikke være meningen,vil godt hjælpe men ikke for at ødelægge det danske velfærd

Gæst

#153

2016-03-19 13:50

Jeg hænger i systeme efter en alvorlig ulykke jeg var i 2003 og har været på kontanthjælp siden 2010 .Synes det er utrolig de bare planter en syg uarbejdsdygtig borger på kontanthjælp

Gæst

#154

2016-03-19 16:10

Selvfølgelig skal man hjælpe, men ikke for enhver pris, danskerne lider nok i forvejen, stadig mange arbejdsløse og mangel på arbejde. De nye kontanthjælp regler er til grin. Det er pinligt, især når vi betaler så meget i skat. FLOVT

Gæst

#155

2016-03-26 14:40

Folk med muslimsk baggrund har kun til formål at tage så meget som muligt fra de Vantro, det står i Koranen. Der står også de ikke må modtage hjælp fra de Vandtro, med mindre formålet er at snyde dem. Sådan kan man jo helgarder sig. Hvis alle "flygtninge" har bare 50.000kr med sig og der er 10 mill. Som er det officielle tal, så kan de selv generere 500 milliarder kr. 500.000.000.000kr hvorfor fanden skal vi så betale til dem ?


Gæst

#156

2016-04-02 09:59

Fordi når polititikerne ikke kan/vil finde ud af hvad befolkningen vil, må vi jo prøve og se om det her kan vække dem af deres tornerosesøvn.

Gæst

#157

2016-04-03 19:49

Fordi jeg mener det eneste der sker for øjeblikket er nedskæringer til de svageste og syge danskere samt nedskæringer af ydelse
142142

#158 Kronisk syge pensionister

2016-04-04 05:06

kronisk sygdom er dyre  for mange 

mange forskellige slags leddegigt. Knogleskørhed. Sukkersyge. Sclerose 

alcheimer  dement  mistet arme ben 

ulykker og mange andre 

vi bliver plukket Feks medicin dyrt når pensionister får 8900udbetalt 

man stopper at arb.og bum halv køn nedgang 

udgifter det samme  men skidt vi har sa bare arb i mange år 

jeg fra 13  så betalt min del  og bliver pisset på 

indskyld 

 


Gæst

#159

2016-04-04 07:53

Forde det er rigtige


Gæst

#160

2016-04-04 12:40

Jeg skrev under fordi jeg synes at se, at vores velfærd bliver ringere og ringere, både skole, ældreplejen, og hospitalsvæsnet, er bare nogle af de steder hvor vi danskere har fået ringere kår!
Jeg frygter at det bliver værre og at vi får Amerikanske tilstande herhjemme.
Vi mister os selv på den måde , regeringen og EU regerer på.
Det er trist!

Gæst

#161

2016-04-04 13:41

Fordi der skal gøres noget. Og politikerne gør ikke en disse.

Gæst

#162

2016-04-04 15:39

Sæt X i kalenderen d 1 maj Da er der en ny luk grænsen demonstration i Kruså kl 13,00 ved bingohallerne.

Kom nu med der er pladst til mange flere.

Jeg ser da langt over 300 underskrifter fra sønderjylland og bare et par timer kan i vel sætte af til det :) Husk at invitere naboen :)


Gæst

#163

2016-04-04 19:40

Jeg er flex jobber efter arbejds ulykke ,tog odense kommune 12 år og afklare mig til flex job ,hele min ungdom blev stjålet fra mig .mens jeg så på hvordan nogen af dem jeg gik på reva aktiv med blev afklare på 40 dage fra de søgte de de havde flexjob ,mens jeg var på reva aktiv i 1 år og 3 måneder og praktik i det kommunale i 3½ år + div .så endte mit mareridt efter 12 år ,og nu ved jeg hvorfor efter tv2 udsendelsen

Gæst

#164

2016-04-04 20:10

For at igen Danmark tilbage til danskerne.

Gæst

#165

2016-04-04 23:21

Lad os fjerne Islam som religion og få lukket grænsen.

Gæst

#166

2016-04-05 14:30

Det gør jeg da jeg mener det dræner så mange borger, det skal bygges op og bliv stærk i stedfor, så har de energi til at bidrag til Samfund. Alle mennesker er værdifuldt, og skal kun klar hverdag.

Gæst

#167 Kom og vær med

2016-04-05 22:42

www.youtube.com/watch?v=dDu4iPiY8BQ

Sæt X i kalenderen d 1 maj Da er der en ny luk grænsen demonstration i Kruså kl 13,00 ved bingohallerne.

Kom nu med der er pladst til mange flere.

Jeg ser da langt over 300 underskrifter fra sønderjylland og bare et par timer kan i vel søtte af til det :) Husk at invitere naboen :)

Gæst

#168 Re: Kom og vær med

2016-04-06 12:09

#167: - Kom og vær med 

Imamer vejleder så at muslimer skal søge asyl i Danmark , så de kan få den fulde førtidspension/folkepension ydelser fra den første bopæle dag i Danmark .

Mange tusinde Eu- borgere må leve af en lavere førtids og folkepension, fordi de ikke har boet i danmark i de 40 år fra de fylde 15 år , der kræves , for at få tilkendt en fuld pension. Hvis man får tildelt dansk førtidspension som brøkpensionist , vil der ikke blive lavet et nyt regnestykke, når man bliver 65 år og overgår til folkepension."" Brøkpensionen, der blev indført i januar 1973 i forbindelse med Danmarks indtræden i EU, rammer familiesammenførte borgere, borgere med humanitær opholdstilladelse samt danskere, der har opholdt sig i udlandet i længere perioder, og således ikke har “optjent” fuld pensionsret. Reglen gælder både førtids- og folkepensionister.

For at få fuld pension skal man have boet i Danmark i 40 år. Ellers modtager man brøkpensionen som beregnes efter, hvor mange år man har boet i Danmark, fra man er 15 til 65 år. Har man for eksempel kun boet i landet i 10 år, får man en kvart pension udbetalt.

Men asyl søger får tildelt dansk fuld pension ydelse.

Hvorfor bliver flygtninge, eller indvandrere, behandlet med fløjlshandsker, når en almindelig EU-borger bliver behandlet som skidt når de ønsker hjælp, spørgsmålet er, hvem har bestemt at personer uden for EU, skal behandles anderledes (bedre) end en person der har arbejdet det meste af sin aktive tid i et EU-land , jeg spørger bare ?


Gæst

#169 Re: Re: Kom og vær med

2016-04-06 13:08

#168: Gæst - Re: Kom og vær med 

Her hjælp hvis vi ellers er mange nok :)

ALDRIG HAR VI HAFT RINGERE POLITIKERE I DANMARK

SIAD ønsker at hjemsende flere 100.000 muslimer

Trods det at vi ikke kan tage os af vores egne, bliver vores politikere ved med at tage folk ind som påberåber sig flygtningestatus. Både politi og andre myndigheder ved, at de ikke er flygtninge. Det ved politikerne også, men alligevel bliver de ved med at hente muslimske nasserøve ind i landet.

Vi trænger til nogle nye politikere der tør tage fat ved nældens rod. SIAD ønsker at hjemsende de såkaldte flygtninge, men også alle de muslimer, der har bosat sig i Danmark og som måske endda har tillagt sig dansk statsborgerskab, - hvis de ærer deres koran og de islamiske skrifter mere end den danske grundlov. Det kan dreje sig om flere hundredetusinde muslimer, der bliver sendt ud. Det vil komme til at gå ud over nogle uskyldige, men det er ikke noget, der må hindre os i at gøre vores nødvendige arbejde for at redde Danmark. Deres ulykkelige situation kan de takke vores uduelige danske politikere for.

Giv os en vælgererklæring til SIAD og Fremskridtspartiet, vi er et selvstændigt parti som stiller op under Fremskridtspartiets fane for at vi sammen kan komme i folketinget og rydde op.
Se SIADs lovforslag her:

 

Susanne Jensen.

#170 Re:

2016-04-06 15:39

#7: Gæst -  

 Du har fuldstændig ret. Enten ender det med borgerkrig eller hellig krig. For krig vil de have. nej lad os få dem ud inden de er mange nok til at få OS halshugget eller stenet, så de kan overtage vores land. Og det vil så ende i ragnarok, for de kan ikke finde ud af at styre et land, overhovedet.


Gæst

#171

2016-04-07 08:22

Netop fordi det Danske velfærdssystem er under et sådan pres fra de tilstrømmende "nydere" at der vil ske en kollaps på et snarlig tispunkt. Skatteyderne kan ikke fortsat følge med med pengeopfyldning og derved er der kun nedskæringer og besparelser tilbage til skade for det Danske velfærd.

Gæst

#172

2016-04-08 12:39

Fordi jeg syntes efterhånden at vi danskere har det elendigt i vores egen land, mens flygtninge får i hoved og r..

Gæst

#173

2016-04-08 16:01

Mener vi skal hjælpe rigtige flygtninge. Migranter skal straks sendes tilbage. Ingen hjælp her.
Susan G

#174 Re:

2016-04-08 16:57

#173: -  

 FN siger vi skal. EUs eget menneskeretssystem, har så lagt mere ovenpå konventionerne. De har lavet disse regler for hele EU, hvor der ingen kontrol er, ingen bliver undersøgt, før de er kommet over grænserne. Der er ikke en skid kontrol af smitsomt sygdomme, feks tuberkulose, fugleinfluenza osv. osv. De forbandede humanister ødelægger vores land. Med hensyn til hjemsendelse, glem det, dyre advokater tager deres parti, og dommerstanden ligeså, føler jeg. Asylansøgere der voldtager, stjæler og andet, skal bare sparkes ud omgående. Tænk hvad alle de retssager, koster samfundet, altså os som betaler høje skatter, vi skal betale, altimens vi bliver nægtet mere og mere af vores rettigheder. Ud af EU, det er den eneste måde, vores land kommer på fode igen. Luk grænsen omgående.


Gæst

#175

2016-04-09 11:49

jeres budskab er desværre alt for rigtigt!