Velkommen Flygtninge

Quoted post


Gæst

#35 Re: Re:

2015-09-08 10:08

#17: Gæst - Re:  

Du helt ret i, at der skal råbes højt, når standarderne for ældreplejen ikke er gode nok. Jeg går ud fra, at det synspunkt du prøverer at fremhøve er et 'enten eller' spørgsmål. Men debatten blandt befolkningen skal ikke synke videre ned i en ' det er os eller dem' retorik, men forholde sig til mennesker. Resourcer til at støtte flygtninge og asylansøgere skal jo ikke nappes fra tobaksæsken med etiketten ædrepleje på. Så råb op og råb højt, når standarderne for plejehjem er blevet for lav til dine forventninger :)

Svar

Gæst

#36 Re: Re: Re:

2015-09-08 11:34:35

#35: - Re: Re:  

 Respekt, for dit svar. Jeg har forsøgt, endda med læserbreve, men journalister på tv og aviser, vil heller tale om alt muligt andet. Igen er der kendte, som profiler sig, og bliver hørt, de har jo de rette holdninger, eller har de? Jeg kan ikke redde hele verden, men vil gerne hjælpe, vore egne. Hvorfor tager de ekstremt rige arabiske lande, dem ikke ind i deres lande? De vil ikke have dem. Vores land er ikke så rigt , der skal spares, for at det hele kan løbe rundt. Vi har en af de største skattetryk, og kun ca. 1/3 af danskere arbejder. Så undskyld mig, det er bare min menig.