IC- Togstop i Langeskov

Quoted post

MariaS

#93

2015-05-11 18:46

Så ved at ha IC-tog til at stoppe i Langeskov, skal alle andre passagerer bruge ENDNU længere rejsetid fremadrettet ? Jamen hvis det er, så synes jeg da også, at toget skal stoppe i Vemmelev (på Sjælland), i Fjenneslev (på Sjælland), i Borup og Viby (hvor der kører regionaltoge idag), og også forskellige stationer ind mod Kbh efter Roskilde. Så kan vi forlænge togturen med 15-20 minutter ved at stoppe i alle de små-flækker rundt omkring. FANTASTISK IDE!

Helt ærligt .... de 10 km, der er til Nyborg - tag bussen eller bilen. IC-togene kan jo ikke stoppe konstant. Det er galt nok som det er idag at være pendler mellem Odense og Kbh, hvor man skal bruge næsten 5 timer dagligt for at komme frem og tilbage. 

Jeg synes det er grotesk, at alle dem der skriver: "Så kan jeg besøge min familie noget oftere, jeg bor på Sjælland" - jamen ved du hvad kammerat - de 2 gange, du besøger din familie om året, der kan de nok godt lige overkomme at hente dig i Nyborg eller du skal tage bussen fra Nyborg. Og hvis vi endelig skal tage den helt ud, så vil det samfundsøkonomisk være billigere at give dig en taxa fra Nyborg station end at toget skulle stoppe i Langeskov. 

Fuldstændig vanvittig underskriftsindsamling. Har man bosat sig i Langeskov, så ved man også, at man bor i et ydre-område og så har man altså ikke krav på de samme trafikale muligheder, som hvis man bor i Odense C. 

I kan få et regionaltog, kan I .... gez.

 

 

Svar


Gæst

#129 Re:

2015-05-12 18:14:25

#93: MariaS -  

 Hvor er du dog naiv.

 


Gæst

#162 Re:

2015-05-21 06:11:55

#93: MariaS -  

  Det kan man måske godt kalde egoisme, sikke en svada.
3 min er hvad det tager at stoppe i Langeskov,
men du er ikke den type der er solidarisk med dine medborgere,
næ, egoet tæller her og overdrivelse (De 5 timer, som nok skal reduceres noget)
fremmer forståelsen, kan jeg høre.