hjælp et barn i Nød

Quoted post

Sara Petersen

#23 lagt ind i facebook grupper

2015-04-24 06:27

Jeg har lagt denne underskriftindsamling ind i flere forskellige grupper. Håber der vil komme endnu flere underskrifter på og forhåbentlig nok til, at ønsket bliver opfyldt. Denne borgmester i Halsnæs kommune, har ansatte, som deler underretninger ud til højre og venstre og det hele er skrevet ud fra, at arbejde konfliktoptrappende og skriver en hel masse mellem linierne, så en underretning helt forkert bliver lagt op til, "at det ikke kan udelukkes, at et familiemedlem slår sit barn". Min fortolkning/forståelse af en enkelt sætning, vi selv fik fra Halsnæs kommune. Så kraftigt manipulerende og skandaløst, at det overhovedet kan finde sted. Der er selvfølgelig ikke hold i det og heldigvis har vores søn i guldborgsund kommune, hvor vi bor, en god sagsbehandler, som har fået lukket sagen ned, lige på stedet. Dybt utilgiveligt fra vores side af, overfor Halsnæs kommune. En pige kontakter kommunen, for at søge om tilskud til efterskole. Hvordan en sagsbehandler, får stillet manipulerende spørgsmål til denne pige om, hvordan vores familie fungerer og en sagsbehandler der bruger flere og andre vendinger end pigen udtaler. Desuden - hvad har trivsel i et hjem, hvor pigen ikke engang bor, relevans for, at pigen ønsker, at søge tilskud, fordi der ikke er penge til det i familien. Stop dette vanvid af underretninger, der smadrer mange flere familier, end hvad godt er. Alle parter er rystede over denne drejning og manipulation i vores sag. Takker så inderligt for en god sagsbehandler i guldborgsund kommune. Håber håber håber for alle os der er fanget i Halsnæs kommunes kløer, at der bliver strammet kraftigt op. Hvis det er nødvendigt at få borgmesteren til at gå af, så skal det ske snarest muligt og få ryddet op i de ansattes kompetencer og manipulerende sagsbehandling på børneområdet. 

Svar


Anonymous

#24 Re: lagt ind i facebook grupper

2015-04-24 07:47:12

#23: Sara Petersen - lagt ind i facebook grupper 

 tusinde tak   til jer alle  og  trist at høre vi er flere der har oplevet  halsnæs kommunes magtmisbrug . jeg gør hvad jeg kan i dette system og håber flere bakker op for sammen er vi stærke  :0)