Nej til børn bortadopteres ved tvang

Quoted post


Gæst

#5

2015-03-18 13:27

Jeg kan simpelthen ikke skrive under, da jeg mener, at det i nogle tilfælde er det bedste for barnet at blive bortadopteret selv om forældrene ikke er enig i dette. Jeg hører ofte om forældre til anbragte børn, der konstant aflyser samvær, og på anden måde sårer barnet, og jeg er selv vokset op i et hjem, hvor mine forældre af flere årsager svigtede gang på gang, selv efter jeg blev anbragt. Jeg har flere gange ønsket (især som barn), at der var nogen der havde gjort noget tidligere, og at jeg var blevet bortadopteret, så jeg ved om nogen, at der kan være behov for det i nogle tilfælde. Jeg ved, at dette nok ikke er en populær holdning, men det er ikke vejen frem, at man fuldstændig lukker for muligheden. Der står også i teksten, at vi skal gøre det der er bedst for barnet, og det er altså i nogle tilfælde at blive bortadopteret, selv om det ikke er det forældrene ønsker.

Svar


Gæst

#16 Re:

2015-03-18 19:47:53

#5: -  

 Giver dig ret i at det er nogle tilfælde men det tæller ca. 0.1 % og lyder til du desværre har været en del af den lille del. Og jo der skal man helt bestemt gribe ind.

Men resten er fjernet uberettiget hvor børnene bliver ødelagt psykisk af at blive fjernet fra sine trygge rammer. Og er bestemt ikke børnenes tarv 


Gæst

#18 Re:

2015-03-18 20:32:37

#5: -  

 Sådanne tiltag hører IKKE hjemme i Danmark! Helt grotesk..