NEJ tak til den nye offentlighedslov

Quoted post


Gæst

#15

2014-05-28 10:22

Loven er grotesk. Der er slet ikke ord for denne såkaldte lov. TÆNK at det kan forekomme i et demokrati. At de sataner vil have alt skjult. Det er departementchefer og andre, der står for dette. De sølle og staklerne der INTET siger til de MAGTFULDKOMNE departementschefer der EGENTLIG styrer det hele, er helt ude af proporcioner.

INTET BLIVER ÆNDRET FØR DER SES PÅ DE SATANER DER STYRER NOGLE FÅ MINISTERIER. MEN DANSKERNE FATTER DET IKKE. SKREVET FRA EN ANSAT I ET MINISTERIUM. VI HAR EN DEPARTEMENTCHEF I SLOTSHOLMSGADE 10-12 SOM ER SYG. VIRKELIG. MEN HAN ER KONGEN OVER ALLE. OG DET FÅR LOV TIL AT FORTSÆTTE. INGEN GØR NOGET.

Svar

4justice

#26 Re: Syg depardementchef (som en konge).

2014-05-28 16:45:11

#15: - Tak for din oplysning. Gid der var flere af din slags men gid det ik var nødvendigt! Jeg vil gøre noget, så det ville glæde mig, hvis du fortalte navnet til mig. Du har flg. muligheder: Send navnet til (jaetak@gmail.com) og hvad vedkommende gør (bare lidt af det værste) og send det fra en anonym pc f.eks. fra et bibliotek el. fra andre steder du kommer og spørg om du lige må sende en mail fra ders pc el. smartphone som du låner af en tilfældig på en udendørs cafe! Log på som "inkognito" og slet det så snart det er gået igennem! Hvis nogen spørger om dit navn, så brug et fremmed navn! Er du kvinde, så brug al den kvindelist du kan! 2. Køb et simkort i en kiosk (ca. kr. 50,00) f.eks. et Lycamobile simkort og sæt det i en af dine gamle IKKE smartphones og send en sms eller mms til mig: tyve fireogtreds treogfyrre tolv. Så lover jeg dig at trække i alle de snore jeg har adgang til. 1000 tak fordi du bragte det på banen med kærlig hilsen.... 4justice. :-) PS: hvis muligt, så lav dit udseende om, så meget som muligt, solbriller og hat og hold dit hoved let foroverbøjet a hensyn til evt. cams og tal sagte og mindst muligt men hvis så prøv a ændre din stemme lidt "da du har halsbetændelse og har dit halstørklæde for munden også p.g.a. du har særdeles smitsom leverbetændelse og er på absolut nødvendig udgang, da du normalt ligger i karantæne på hospitalet!! Håber a høre fra dig!