Remove Bengt Holst From Copenhagen Zoo

Quoted post


Gæst

#533 Re: Re: Re: Re: Fantastisk!

2014-02-13 10:06

#525: - Re: Re: Re: Fantastisk!

IDIOT

I dyrenes verden æder dyr andre dyr for at overleve, men vi mennesker kan selv vælge om vi vil gøre noget der er ondt. Vi har muligheden for at vælge og mon ikke at de fleste mennesker mener at hvad der er ondt er også forkert !

Svar

Naturkenderen

#542 Re: Re: Re: Re: Re: Fantastisk!

2014-02-13 13:14:04

#533: - Re: Re: Re: Re: Fantastisk! "IDIOT"

Et ægte tabersvar - uden rationelle argumenter bliver der kun skældsord til overs.

I Graham's Hierarchy of Disagreement er du helt nede i bundskrabet, tit-tit

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a7/Graham%27s_Hierarchy_of_Disagreement1.svg

Ærlig Spørger

#561 Et spørgsmål

2014-02-13 23:01:41

#533: - Re: Re: Re: Re: Fantastisk!

Så det er godt at slå en okse ihjel en mandag for at fodre løverne i Zoo, men det er ondt at slå en Giraf ihjel ugen efter for at fodre de samme løver.

Jeg har på mange kommentarer om at svin og køer ikke kan sammenlignes med giraffer forstået at sådan er det.

Nu vil jeg så bare gerne spørger. Hvad er de rationelle argumenter for at en Giraf er mere værd en Ko? Jeg kunne virkeligt godt tænke mig at vide hvilke argumenter folk herinde lægger til grund for det. For jeg nægter simpelt hen at tro på at alle er så fremmedgjorte fra naturen at eneste grund er at det er fordi giraffer er smukkere og har store bløde øjne. (Iøvrigt har en kalv også store bløde øjne)

Både Koen og Giraffen er i kategorien ikke truede dyrearter. (Hvis nogen skulle tro at Giraffen er udrydningstruet, det er jo ikke et dyr fra Europa)