Nej tak til statens salg af DONG til Goldman Sachs

Quoted post

Jeppe Severin

#8500 Et par spørgsmål...

2014-01-27 17:31

Til de "blå" vælgere her, som ser dette som incitament til et korstog mod den "røde" regering - som overHOVEDET ikke er rød: Tror I selv på, Lars Løkke vil have interesse i at udskifte Goldman Sachs med de danske pensionskasser, når/hvis han kommer tilbage på pinden?

Når/hvis Løkke kommer tilbage i stolen, vil I så se med mildere øjne på det, når V forsvarer, at "Der ikke er noget at gøre" og acceptere, at dansk energiforsyning i høj grad sidder på en korrupt banks hænder, for "Nu er det jo en V-minister, som siger god for det?"

Hvor mange tror selv på, at Goldman Sachs ikke er en del af den elite, som for længst har købt Christiansborg.

Hvor mange af jer fatter, at det er nu, I skal stå sammen - "røde" som "blå" - i stedet for at se på hinanden som fjender og hinandens forskelligheder?

Og det er IKKE fordi, jeg selv er rød. Tværtimod, så er jeg selvstændigt tænkende og ikke farvepræget. Jeg siger: fyr dem ALLE på Christiansborg! (måske lige pånær et par profiler fra EL og DF.) Og det er os, folket, som har muligheden for (og pligten til) dette.

Svar


Gæst

#8508 Re: Et par spørgsmål...

2014-01-27 17:35:10


Gæst

#8533 Re: Et par spørgsmål...

2014-01-27 17:52:47

#8500: Jeppe Severin - Et par spørgsmål...

Helt enig! DET HANDLER IKKE OM POLITIK! men det mener Enhedslisten altså, når de ikke vil invitere "blå" talere til demo som vedrører HELE folket.

 

Fyr dem alle!