Nejtaktilasylcenteriskørping

Quoted post


Gæst

#11 Re: Nej til asylcentre i Skørping

2013-09-19 20:00

#9: - Nej til asylcentre i Skørping

Vil bare tilføje at det er vores børn der skal være istand til at takle de situationer der opstår når asylansøger med børn eks får afslag eller af anden årsag påvirkes direkte af deres sagsforløb. Om vores børn er lige så resourcestærke som Amy mener, det kan jeg kun håbe!!!

mvh

endnu en meget ængstlig forældre fra Skørping

Svar


Gæst

#20 Re: Re: Nej til asylcentre i Skørping

2013-10-03 12:02:27

#11: - Re: Nej til asylcentre i Skørping

Jeg er meget imod et evt. asylcenter placeret i på hotellet midt i Skørping by.

Det vil fremover være alt for utrygt for vores børn fremover, at skulle bevæge sig rundt alene i byen pga fare for kriminalitet.

Endvidere vil der som følge af asylcentret ske en øgning i kriminalitet herunder butikstyveri, indbrud og overfald m.m. Dette er sket andre steder med asylcentre i Danmark.

Personerne omkring et evt. asylcenter i Skørping oplyser også, at der ikke vil være opsyn med asylcentret fra kl. 20.00 og indtil næste morgen. Jeg vil ikke sende mine yngre skolepiger alene forbi et evt. asylcenter til diverse fritidsaktiviteter når det bliver tidligt mørkt til efteråret og vinter pga fare for øget kriminalitet.

Bylivet i Skørping by vil visne istedetfor at blomstre og til sidst vil der ikke være ret mange butikker tilbage i Skørping pga øget kriminalitet m.m.

Huspriserne vil desuden dale endnu længere ned, idet det hvordan, at det end bliver vendt og drejet aldrig vil være ret attraktiv at bo i en by, hvor der er placeret et asylcenter lige midt i byen.

Hvad angår daginstitutioner og skoler m.m, så vil disse også bliver meget belastet. dette vil gå udover vores børn som går i disse.

Mvh

en meget ængstelig forældre

 

bent petersen

#29 Re: Re: Nej til asylcentre i Skørping

2013-10-06 11:06:42

#11: - Re: Nej til asylcentre i JEG SYNES DET WE FINT MED ET ASYLCENTER I SKØRPING ,,ELSK DIN NÆSTE,SOM DIG SELV"