Nejtaktilasylcenteriskørping

Quoted post


Gæst

#9 Nej til asylcentre i Skørping

2013-09-19 15:42

Jeg undrer mig meget over, at nogle personer ønsker et asylcentre placeret midt i vores dejlige by i Skørping.
Disse. personer tænker ikke på hvor utrygt det fremover vil være for børnefamilier, at sende deres børn til diverse aktiviteter m.m, når børnene ikke kan undgå, at møde asylansøgere over alt i byen.
Jeg ved godt, at de personer, som er for asylansøgere mener, at de hverken er bedre eller dårligere end danskere, men hertil vil jeg oplyse, at rent statistisk så er asylansøgere meget overrepræsenteret i forhold til kriminalitet. Sidste år kom der ca. 3800 asylansøgere til Danmark og ud af disse er ca.1600 sigtet for kriminalitet. Herudover har mange asylansøgere også et helt andet syn på børn og kvinder.
Jeg vil herudover oplyse, at et eventuelt asylcentre midt i Skørping by absolut ikke vil få huspriser m.m til at stige. Derimod vil huspriserne falde pga, at det fremover ikke vil være attraktivt, at bosætte sig i Skørping.
Jeg håber derfor meget, at et evt. asylcenter ikke bliver placeret midt i Skørping by, idet der er alt for mange gener forbundet hermed. Herudover er det. Ej heller et igodstransport sted for asylansøgere, at blive placeret.

Mvh

En meget ængstelig borger fra Skørping

Svar


Gæst

#11 Re: Nej til asylcentre i Skørping

2013-09-19 20:00:09

#9: - Nej til asylcentre i Skørping

Vil bare tilføje at det er vores børn der skal være istand til at takle de situationer der opstår når asylansøger med børn eks får afslag eller af anden årsag påvirkes direkte af deres sagsforløb. Om vores børn er lige så resourcestærke som Amy mener, det kan jeg kun håbe!!!

mvh

endnu en meget ængstlig forældre fra Skørping