Giv Natascha Linea og Bent en chance for at beholde deres datter.

Quoted post

Realisten.

#3 Man kan sige så meget..

2013-08-30 10:38

Og vi har kun set en brøkdel i fjernsynet... Men ud fra hvad vi har set, så tænkte det unge par her ikke på opdragelse, eller fremtiden... jo de ønskede et andet sted at bo, men havde ingen penge... de boede i vollsmose ved en far, frem for at vise de rent faktisk kunne stå på egne ben, og få tingene til at løbe rundt. Og når man i fjernsynet lige frem nævner at det hele bliver bedre økonomisk når man bliver 18, for så kan man få kontanthjælp.. så viser man på ingen måde selv tegn til at gøre noget for at komme videre i samfundet. Når hun er 17 år, så skal hun gå i skole... hun skal få hendes uddannelse. Selvfølgelig bor man også hjemme som 17 årige, men man bor ikke hjemme med ens kæreste... og når man ingen penge har, så betaler man ikke for 3D scanninger hele tiden, så sparer man op, så man kan komme videre i systemet, og give ens barn en god og tryg opvækst... og det får man hverken af at bo der, eller af en mor som lever på kontanthjælp og bor hjemme ved morfar i en lille lejlighed... det gør man ved at blive losset ud, og stå til ansvar for de ting og valg man har taget i livet.

Svar


Gæst

#4 Re: Man kan sige så meget..

2013-08-30 13:15:51

#3: Realisten. - Man kan sige så meget..

Kender du dem? Nej tænkte jeg nok, men det gør jeg...læs i ude og hjemme fks. de har en lejlighed i otterup og fra d 1-11-2013 har de en lejlighed i odense....og nu blev hun altså gravid som 17 årig ja det er tideligt....og de siger så mange ting i det program,som måske ikke skulle ha været sagt, men nu er det så lige jeg vil påpege...programmet blev sendt første gang om tirsdagen som natascha føder om fredagen samme uge og der var beslutningen allerede tage af kommunen.

Hvem tror du har betalt for disse scanninger? Det har Bent ud af en lærlingeløn....og iøvrigt er han færdiguddannet og det med en pæn karrakter selvom han er ordblind. Han har osse betalt alt det du ser ,på billeder og i programmet...(husk nu lig de har en lejlighed i otterup) han osse betaler til...og så en anden ting...når man er 17 og bor hos sine forældre har man forsørgerpligt til de er 18 år. og ja hun skal gå i skole,det har hun osse gjort,det bliver bare ikke nævnt i programmet.

Så inden man udtaler sig, skulle man måske li læse op på sine ting....

og til forskel fra dig kan/vil/ tør jeg godt lægge navn til dette svar. mvh ilse Thorup.