Aluminium i børnevacciner-åbenhed-dialog-ansvar om skaderne NU !

Quoted post

Vinita

#8 HJÆLP

2013-08-27 23:48

Jeg undrer mig over hvorfor vi ikke sammen kan hjælpe hinanden. Vi har på TV2 Nyhederne prøvet at få stoppet vaccination af mit barn Alessia uden held. Jeg er multiallergiger og frygter mit barn bliver hjerneskadet af vaccinerne. Hun har kramper efter første vaccine og skal nu tvinges til næste af ialt 4 mod Hepatitis B som jeg er rask smittebærer af, men med smitterisiko under 10 %.
Hvordan kan vi hjælpe hinanden?

:) Vinita

Svar

Line H Jørgensen

#9 Re: HJÆLP

2013-08-28 15:02:51

#8: Vinita - HJÆLP

Hej Vinita!
Jeg er enig i, at vi kan stå stærke- måske ikke helt sammen, men så i hvert fald af forlængelse af hinanden, da vores problematikker ikke er helt ens. Lad os skrives ved inde på B.A.V.

KH Line


Gæst

#10 Re: HJÆLP

2013-08-28 19:24:30

#8: Vinita - HJÆLP 

 Hej Vinita

- det gør mig virkelig ondt din historie. Har set udsendelsen ! I det hele taget er der brug for at der bliver taget hul på vaccinedebatten i Danmark. Og vi har helt klart brug for hinanden!. Faktisk fornemmer jeg vi er godt igang med finde hinanden rundt omkring. HPV vaccinerne er også i debat lige for tiden, og masser af bivirkninger kommer hver dag ! . JO vi skal hjælpe hinanden. Vores aktion her er frustationen fra en gruppe forældre med samme problem omkring aluminium i vaccinerne, men problematikken er mere end det.  Vi går gerne med i den store kamp også, så lad os hjælpe hinanden.

vh Charlotte Hesel