Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Quoted post


Gæst

#337

2013-04-13 21:21

I får det til at lyde som om der står i loven, at det er okay at voldtage et dyr.
Der er stor forskel på voldtægt, tvang og mashandling og så et specielt og intimt forhold mellem
2 dyrearter. For ja, vi er sgu også dyr! Skulle vi så også straffe en kanin der 'humper' en lille
hund?
Jeg mener personligt, at hvis hverken dyr eller menneske lider eller bliver decideret tvunget
til den sexuelle aktivitet med den anden, så er der ikke noget i vejen med det.
Drop jeres udråb om voldtægt og mishandling. Hvad så hvis en mand havde sex med en hoppe og
hoppen rent faktisk kunne lide det? Er det så stadig mishandling? Nogle dyr synes rent faktisk om
at have sex med mennesker. Måske ikke af samme grund som mennesker, men derfor er det her stadig
en meget individuel sag. At kriminalisere noget en del mennesker har fået til at fungere fint
med deres eller andres dyr er sgu da for latterligt. Bare fordi 2 individer ikke burde være sammen
når man snakker naturens gang osv. så betyder det ikke vi nødvendigvis skal blande os.
Det svare lidt til at sige at homoseksualitet skal gøres ulovligt igen, fordi det ikke er 'meningen' at 2 mænd skal være sammen eller at 2 kvinder skal være sammen.

Personligt ville jeg aldrig have sex med et dyr, men det betyder ikke jeg rakker ned på de
der gerne vil.

Ærligt talt, så får jeg efterhånden kvalme af alle de ting folk mener de skal blande sig i.
Det er jo heller ikke ligefrem noget folk gør for åben skærm eller i naboens baghave, så hvorfor
overhovedet ta jer af det? Hvad rager det egentlig jer om en mand(eller kvinde) vil have intime
øjeblikke med hans(hendes) husdyr?

Det skal lige siges at jeg er kraftigt imod mishandling af dyr og jeg mener man som menneske og
den der kan tænke så langt, skal bruge hovedet og lytte til sit dyr før man prøver på noget
af den slags.

Svar

meld

#344 Re:

2013-04-14 21:07:45

#337: -

Ok du siger vi osse er dyr. Dvs at hvis jeg havde lyst til at gå på en af dine børn, fordi mine lyster lige sagde at jeg havde brug for dette, så ville det være helt i orden fordi vi osse er dyr?!- hold nu kæft, hvor det noget fis at lukke ud! - at begynde at sammenligne det med homoseksualitet. Det er kærlighed blandt mennesker, som er to inteligente individer og derfor vælger selv.- Kan du forstå betydningen af det at vælge selv? og at der er forskel på dyr og mennesker! Dyr er som børn, mennnesket de er med er de 100 procent afhængige af og dette menneske former dyret et langt stykke hen ad vejen. Dyr er ikke perverse og kan ikke tænke som mennesker kan det, de kan ikke sige til og fra ell ved hvad som er rigtigt ell forkert!- Sådan er det osse med børn. At et dyr kan være i løbetid og går efter deres lyster er sku da ikke ensbetydende med at dyret har lyst til at kneppe dig, fordi at det humper på dit ben, Tror du det? ell når ens 6 årige barn for seksuelle for første gang og humper på sin bamse ell hvad de kan finde på tror du så det fordi børn vil ha sex?- nej vel!- ligeledes er det med dyr, de er som små uskyldige børn og skal behandles ligeledes og JA der er alt for mange perverse mennesker som synes det er i orden at have sex med dyr. Latterligt siger du????- du er da helt latterlig tabt, hvis vi mennesker ikke skulle blande os, hvem helv skulle så?- Næ, du der er netop for mange mennesker som ikke aner hvad rigtigt og forkert er og er så fucked up perverse og fat det dog hvis en hacde sex med dit barn og det ikke blødte ell havde mærker og jeg sagde at så havde hun sku nok ikke lidt overlast?! nej vel! DET er det samme med dyr! - Mennnesker og dyr skal ikke ha sex sammen! ligesom børn og dyr ell børn og voksne! og så er det sku pisse ligemeget om det er i stuen ell i baghaven ell i garagen ell hvor det er?! det er sygt, det er forkert og hvis man ikke kan se det er der noget galt i hatten på en. !


Gæst

#347 Re:

2013-04-14 22:09:25

#337: -

Ærlig talt, så får jeg allermest kvalme af at høre på din dobbelt morale! - Hvis DU får kvalme af de ting folk blander sig i?- Hvad i H.....e blander du dig selv for, så?. - Dine meninger er selvmodsigende og uden hold i. Og det rager os i den grad der elsker dyr og anser dem for at være vores kære små bedste venner. En kærlighed som er svær at beskrive ell forstå for mennesker, som tilsyneladende ikke kan skelne mellem hvad, som er rigtigt og forkert. - Og hvis du oprigtigt havde en mening, som du prøver at sige at du er i mod dyre mishandling, ville du jo aldrig synes at det var i orden at ha sex med dem. Bruge hovedet siger du?.- Er det hvad du ell mener at andre gør, hvis de har tvungen sex med deres dyr?- ell bare sex med dyr. - Tror nok at det fordrejede hoved som sidder på vedkommende, som har det ikke lige er der bliver brugt?!- og lytte til sit dyr sir du også?.- tror du dyret siger, ja det kan jeg lide og ja det vil jeg gerne ha op i røven??. Morale er godt og dobbelt morale og intet sigende hvad rager det jer bemærkninger fuldstændig lig med ligegyldighed. Det rager os i den grad og hvis det ikke rager dig mere, kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke holder dine meninger og din kvalme for dig selv. -Og i øvrigt hvordan ved du at masser af mænd og kvinder har fået det til at fungere fint seksuelt med deres dyr?- du jo ikke selv til dyresex?, siger du?- det måske kun dine tætte venner der er? - right?! - Jeg rakker ned på dem der gerne vil ha dyresex, hvorfor? jeg er ikke pervers og grænsen for perversheder der gøres af perverse mennesker udvikler sig hurtigt, det er netop derfor der findes 10.000 historier med dyr som er blevet groft midbrugt med ting de har fået stukket op af genstande både i skeden og i anus hvor de er gået igennem maven osv og flækkede og self døde af det. Og det er af mennesker, sygelige perverse mennesker som synes det er i orden at have sex med dyr! Bøsser og lesbiske er mennesker og kan sige til og fra! det kan dyr ikke på samme måde, så fat det dog!