Yalda skal blive i Danmark!

Bogart

/ #23 Yalda og det danske retssystem

2013-01-06 01:59

Min mening, om det danske retssystm er menneskeligt? - Jo det er skam meget menneskeligt, for langt den overvejende del af danskere (Og vel resten af Jordens befolkning) er faktisk meget aggressive og krigeriske i deres adfærd, og det er de "opflasket med" fra de var helt små. I Danmark har vi en masse Naturstridige kulturlove, som jeg mener det vil være særdeles samfundsgavnlig at få afskaffett. Se på dyreverdnen hvor godt de klarer sig med Naturloven, når vi mennesker ellers kan lade dem være i fred. Og med hensyn til hundes rettigheder i Danmark, som en skriver om. Så fik vi indført en lov i 2010, som har gjort hunde og deres ejere retsløse, og det var hovedsageligt p.g.a politikernes og mediernes Magtsyge! Og så selvfølgelig alle de mennesker der er manipuleret til at være så dovne, så de overlader styringen af Danmark til en flok magtsyge politikere! Da jeg om 2 uger har 80 års livserfaring, mener jeg, at jeg har et temmelig godt indblik i livets gang i Danmark og et par andre steder i Verden.