Yalda skal blive i Danmark!

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Yalda skal blive i Danmark!.


Gæst

#1

2013-01-01 20:16

Kan Yaldas sendes hjem med henvisning til det samlede tilknytningskrav for parret, så taler det jo endnu engang sit tydelige sprog om, hvad den regel er bevendt. Yaldas kommer jo ikke til Danmark fra sit hjemland, men der imod fra Pakistan, hvortil hun flygtede sammen med sin far. Hun har ingen familie udenfor Danmark, hvor hun til gengæld har en ægtemand og to små børn. Definer lige tilknytning for mig engang!

Gæst

#2

2013-01-01 22:07

Inshallah!
Gæst

#3

2013-01-02 00:27

Manden skal hvertefald ikke arbejde som tolk + Det godt nok overraskende hvor meget han kan snak efter de 12 år
SG

#4 Umenneskelig handling!

2013-01-02 01:03

"Men brevet...betyder, at hun d. 3. januar skal rejse hjem til Afghanistan og efterlade sin mand og sine to små drenge på henholdsvis halvandet år og fire måneder."

Helt ærligt, er dette ikke en umenneskelig handling, at lade to små børn blive adskilt fra deres mor - i en alder hvor de allermest har brug for hende! Dette klæder virkelig ikke et land som Danmark!

Sam

#5

2013-01-02 02:14

Hun har dog ingen familie tilbage i Afghanistan bare lad hende være sammen med sine 2 børn og ægtemanden . Hvad er galt med jer danske regering ? Prøve lige være menneskelig og tænk positive jo . Hvad hvis det sket med en af jer dansker ??
Jeg håber at hun få lov at bliver i Danmark sammen med Shekib og deres 2 små drenger .

Hilsen Sam
Fra Sydney Australien

Gæst

#6

2013-01-02 02:34

Yalda skal blive i Danmark
samira

#7

2013-01-02 02:35

Yalda skal blive i danmark

Gæst

#8

2013-01-02 08:13

Sådan

Gæst

#9 Re:

2013-01-02 09:01

#3: Gæst -

Godt nytår ....det hedder ikke "snak", det hedder tale .....og mener du dansk ??!! Det fremgår nemlig ikke helt klart af din kommentar !

Sunny Ardal

#10

2013-01-02 11:14

Ufatteligt vi har soldater i et land der har godkendt at mænd må sulte deres koner ihjel hvis de nægter dem sex og nu skal enlige kvinder uden rets sikkerhed af nogen art sendes tilbage til et land hvor kvinder intet har at sige - Det er et modbydeligt samfund vi har udviklet når det kan lade sig gøre.Politikkere er heller ikke uden skyld i det her !
Farahnaz

#11 Re:

2013-01-02 12:04

#3: Gæst -

hvad rager det dig... her diskutere vi om yalda ikke om hendes mand. pas dig selv din svans!!!


Gæst

#12 Yalda skal blive :(

2013-01-02 14:57

Det her er altså for dårligt, hun skal blive i Danmark. Hvordan skal hun bo i det land hvor der ikke findes kvinderettigheder? Og hvor bliver vores menneskerettigheder af? Kvinden er i fare men alligevel skal hun forlade landet! Man burde sende justitsministeren and The co. nede i Afghanistan så de kunne forstå et andet menneske i nød!
#13

#13 Yalda skal blive i Danmark

2013-01-02 23:27

Hun skal blive i Danmark! Menneskeret
Asif Danishyar
Asif

#14 Yalda with her family should stay in Denmark

2013-01-02 23:43

it is really annoying to hear that she will deport back to her country while she doesn't have anyone to support her and two of her children. wouldn't be a violation of women and children rights?
gæst.

#15 Magnus

2013-01-03 00:01

DF... I HELVED

#16 Re: Yalda with her family should stay in Denmark

2013-01-03 00:47

#14: Asif Danishyar - Yalda with her family should stay in Denmark

Ha.... rights and Denmark.. min bare røv.. Her gælder ingen rettigheder.. Hvis du er en som kan fucker landet så har de Danske røvhole regering meget respekt over for dig.. ellers bliver du behandlet som en hund. eller hund har også rights, min fejl.

 

LOVEN ER BLIND SÅ LÆNG DU OPFØRE DIG UMENSKLIGT HER I LANDET..

 


Gæst

#17

2013-01-03 07:56

hvor er fornuften henne?

Gæst

#18 HJÆLP!

2013-01-03 17:09

DET SKAL HUN PLEASE!

Gæst

#19 Re:

2013-01-03 18:09

#3: Gæst -  

 

ej hvor er det der plat, han snakker sku da bedere end mange andre. Ta' dig sammem
faro

#20 Så trist

2013-01-03 19:00

Det er farligt at sende en unge kvinde med to børn tilbage til Afghanistan, som ikke har nogen familie som kan tage sig af hende. Være så venlige at lade børnene at vokse i et trykt miljø og med begge forældre.
LorteSystem

#21 Hvad med mig ??

2013-01-03 19:11

Jeg har 2 børn og min kone har også fået afslag både på asyl og familiesammenføring, vi har indsendt klage til justitsministeriet og venter på svar. Jeg har boet har i 21 år, hvor jeg har arbejdet og betalt skat. I 2010 blev jeg opsagt fra mit arbejde, og har fået kontanthjælp i 2 måneder, før jeg kunne starte på min uddannelse. Det er grund nok til, at min kone ikke kan få ophold.. Nu arbejder jeg og betaler skat, samtidigt med at jeg studere.. jeg skal nok selv forsørge både mine børn og kone... men ak et lorte system.. folk kan nasse på systemet og begå kriminalitet, de kan sagtens være i landet, men ikke os ærlige mennesker... de kriminelle er åbenbart god til at lyve og snører systemet....
!!!!

Gæst

#22

2013-01-04 23:57

For medmenneskelighed - skriv under!
Bogart

#23 Yalda og det danske retssystem

2013-01-06 01:59

Min mening, om det danske retssystm er menneskeligt? - Jo det er skam meget menneskeligt, for langt den overvejende del af danskere (Og vel resten af Jordens befolkning) er faktisk meget aggressive og krigeriske i deres adfærd, og det er de "opflasket med" fra de var helt små. I Danmark har vi en masse Naturstridige kulturlove, som jeg mener det vil være særdeles samfundsgavnlig at få afskaffett. Se på dyreverdnen hvor godt de klarer sig med Naturloven, når vi mennesker ellers kan lade dem være i fred. Og med hensyn til hundes rettigheder i Danmark, som en skriver om. Så fik vi indført en lov i 2010, som har gjort hunde og deres ejere retsløse, og det var hovedsageligt p.g.a politikernes og mediernes Magtsyge! Og så selvfølgelig alle de mennesker der er manipuleret til at være så dovne, så de overlader styringen af Danmark til en flok magtsyge politikere! Da jeg om 2 uger har 80 års livserfaring, mener jeg, at jeg har et temmelig godt indblik i livets gang i Danmark og et par andre steder i Verden.
Rezaløbehjul

#24 Lad hende blive!

2013-01-06 23:59

Hvordan I ikke selv ville have haft det, hvis I stod til at blive sendt til et krigshærget land med to små børn og ingen forældre... Støt Yalda og vis, at I ikke bare nyder livet her i sikre DK, uden at tænke på andre :)
Sadia

#25

2013-01-07 14:36

Jeg finder det ligegyldigt, hvilket selvopfundet DF krav, hun ikke opfylder. Man fremmer ikke omsorgssvigt bevidst i det her land. Kom nu ind i medmenneske kampen!