Yalda skal blive i Danmark!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Umenneskelig handling!
"Men brevet...betyder, at hun d. 3. januar skal rejse hjem til Afghanistan og efterlade sin mand og sine to små drenge på henholdsvis halvandet år og fire måneder."
Helt ærligt, er dette ikke en umenneskelig handling, at lade to små børn blive adskilt fra deres mor - i en alder hvor de allermest har brug for hende! Dette klæder virkelig ikke et land som Danmark!
Jeg håber at hun få lov at bliver i Danmark sammen med Shekib og deres 2 små drenger .
Hilsen Sam
Fra Sydney Australien
Re:
Godt nytår ....det hedder ikke "snak", det hedder tale .....og mener du dansk ??!! Det fremgår nemlig ikke helt klart af din kommentar !
Re:
hvad rager det dig... her diskutere vi om yalda ikke om hendes mand. pas dig selv din svans!!!
Yalda skal blive :(
Yalda with her family should stay in Denmark
Re: Yalda with her family should stay in Denmark
#14: Asif Danishyar - Yalda with her family should stay in Denmark
Ha.... rights and Denmark.. min bare røv.. Her gælder ingen rettigheder.. Hvis du er en som kan fucker landet så har de Danske røvhole regering meget respekt over for dig.. ellers bliver du behandlet som en hund. eller hund har også rights, min fejl.
LOVEN ER BLIND SÅ LÆNG DU OPFØRE DIG UMENSKLIGT HER I LANDET..
Re:
ej hvor er det der plat, han snakker sku da bedere end mange andre. Ta' dig sammem
Så trist
Hvad med mig ??
!!!!
Yalda og det danske retssystem
Lad hende blive!
| This discussion has been closed. |