Stop aflivning af dyrebørn i zoo

Dyrenes Stemme

/ #5 Og så troede jeg, at jeg havde hørt det meste... ???

2012-08-28 13:09

Tænk engang ... Jeg har enklar holdning til, at alle områder hvor mennesker tjener penge på dyr, for deres egen profit skal boykottes - alt lige fra dansebjørne og aber i fangenskab til cirkus! Min eneste undtagelse gælder dyreparker, fordi vi her kan lære en masse om dyrene, og får viden om truede dyrearter m.m. Men mest af alt fordi, det er min overbevisning, at alle dyreparker idag er med i et bredt samarbejde på tvæs af landegrænser, for at sikre bestanden af alle dyr, og undgå indavl. Hvad FANDEN er det hér så for noget??? Jeg vil VIRKELIG håbe, Københavns Zoo med øjeblikkelig virkning, ændrer deres holdning, og pr. omgående stopper for denne uetiske aflivning af raske dyr - hvis ikke man selv har midler til at sikre dyrene kan blive genudsat i naturen, når der er fyldt op i parken, må andre dyreparker kunne hjælpe - alt andet er mig ganske uforståeligt!! Og jeg vil hermed opfordre alle til at give deres underskrift i denne vigtige sag - så Københavns Zoo kan komme på bedre tanker! På forhånd tak :-)