Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)


Gæst

/ #167

2012-06-17 03:04

Hvor er det godt at nogen kæmper for at få indført et forbud ! Jeg håner af hele mit hjerte at det vil lykkes at råbe politikerne op. Kender desværre til steder hvor der ind imellem dukker kontaktannoncer op hvor profiler søger eller tilbyder sex m/ dyr. Jeg kæmpede en kamp m/ de folk bag dating/sex-siden for at få dem der validerer kontaktannoncerne til at afvise de profiler der søgte eller tilbød dyresex. Desværre var de folk af den holdning at det jo ikke var skadeligt for dyrene og jo heller ikke forbudt. Jeg prøvede dernæst at få Ekstrabladet og BT til at skrive om det så datingsitet ville bli'e hængt ud i medierne og dermed tvunget til at ændre deres positive holdningtil profiler der søger eller tilbyder sex med dyr. Det ku' desværre ikke la' sig gøre så jeg måtte bare vælge at boykotte dating-siden og så fortælle venner og bekendte der brugte den dating-side hvorfor jeg valgte den fra. Hvis der havde været et forbud mod at mennesker brugte dyr til sex med mennesker, ville Ekstrabladet ku' ha' ført en smædekampagne mod den datimg-side. Ka' også tænkes kontaktannonce-profilerne i tilfælde at Danmark fik gjort dyresex ulovligt ikke ville bli'e godkendt fordi det så ville være lovstridigt. Håber I og mange, mange andre møder op i Kbh. d. 1. september til demonstrationen for at få politikerne til at forbyde dyresex. Det ska' bare lykkes denne gang ! Riigtig go" vind m/ underskriftinfsamlingen ! Jeg ska' nok dele det ! Mvh. Lone Brams