Stop sexuelt misbrug af dyr (Forbyd zoofili i Danmark!)

Bonden

/ #139 Re: Emne

2012-05-18 10:25

#138: Tag_jer_sammen - Emne

Føler mig desværre provokeret til at sige :Tag dig selv sammen!!

Fakta er at sex/voldtægt af dyr er IKKE forbudt i Danmark, da det ikke kan bevises at det er for væsentlig ulempe for dyret i de fleste tilfælde.

Politi vil ikke røre ved sagerne fordi de ikke kan vindes alligevel og lovgivning er uklar.

Denne underskriftsindsamling er jo sat i verden for at få ændret/tilført nuværende lov en linje der siger at det skal være forbudt at have seksuel omgang med dyr og forbudt at udnytte dyr seksuelt. Denne ændring vil gøre det nemt for Politiet at forfølge og straffe de sager der kommer ind. Derudover er det ikke mindst signalværdien der er vigtig. Skal vi fortælle vores børn og andre lande omkring os at det er ok at have sex med dyr, bare de ikke lider!!!! Og så kan vi så diskutere til verdens end om de lider eller ej.

Det er ikke et spørgsmål om at indføre dyrepoliti eller at øge de offentlige udgifter. Vi skal bare kunne bruge det Politi og Domstol vi har i forvejen. En evt udgift til ændring af loven (et par linjer) er jeg sikker på ville kunne sponseres af dyreværnsgrupper hvis det er det problemet er. Udgifter til politiefterforskning og domfældelse ville man jo kunne hente ind i form af den bøde der skal falde i sidste ende til lovbryder. Vi behøver altså ikke at lukke daginstitutioner og ældrepleje ned af denne grund.

Absurd perversitet af 0.001%, ja måske, vi kender ikke omfanget da vi ikke har nogen statistik på området men jvf dyrlæger har hver 6 dyrlæge haft mistanke mere end en gang og hvad med alle dem der ikke kommer til dyrlæge? I Sverige indberetter dyrlæger ca et tilfælde om ugen så mit bud er at når Danmark inden længe blir alene i Nordeuropa uden forbud vil det mindst være et tilfælde pr uge.

For/imod forbud mod bestemt seksualitet: Vi har en lov mod pædofili, en lov om seksuel lavalder samt lov om købesex under 18 år så det argument er skudt helt forbi.

Man har kaldt dette det sidste TABU og det er nok rigtig nok. De fleste tror ikke rigtig på at det findes og de fleste tror det allerede er forbudt så desværre mangler vi masser af ekstrablads-forside-historier før der sker noget.

Mht burhøns og dyretransport, ja men i et andet forum og en ting af gangen eller ingenting.