Ja til ægteskabet - nej til kønsneutrale ægteskaber

Anne D. Hansen

/ #162 Re: Re: Transseksualitet (Psykoseksuel Kønsidentitet) .

2012-03-07 09:18

#161: Bareslehm - Re: Transseksualitet (Psykoseksuel Kønsidentitet) .

Så hvis jeg er Religiøs. Betaler Kirkeskat, og er transseksuel og tænder på mænd.
så har jeg ikke ret til at blive viet i folkekirken .. det er i mine øjne diskriminering!.

det så åndsvagt at man kan tillade sig at framelde mennesker der lever under en anden seksualitet.
og så kan folk godt pakke deres lort sammen, for det er direkte fordomsfuldt! på den væreste plan!.
folk i folkeskolen bliver psykisk ustabile pga mobning til deres seksualitet, eller kønsorienteringer.
kan det virkelig være rigtigt at "hellige" menensker træder i samme skostørrelse?.
i så fald vil jeg sige hold da op hvor er kristendom urimelig "elsk din næste men elsk også din fjende" min bare?.

Jeg betaler ligeså meget til hele det her samfund, Kirkeskat, som alle andre gør. hvorfor skal det være forskel på miog bare fordi jeg er født i en forkert krop, og i mine øjne faktisk er "heteroseksuel" kvinde + mand 
for jeg er kvinde, uanset om folk mener noget andet, køn har intet med hva du har der nede, det mener folk, men det er det ikke!!!.. det er sind og begær, hvordan du trives med dig selv og som menneske, en mand er rubisk, og maskulin/dominerende i sin tilværelse, en kvinde er feminim, og  omsorgsfuld, (kan mænd også være men det er ikke sådan en mand vil vise sig at være og det handler om hans stolthed JEG EN MAND og sådan noget).

Ret til forskellighed, det kan man så ikk sige at der er hvis man ikk kan komme nogen steder med det. hvis du forstår mig ret.