Ja til ægteskabet - nej til kønsneutrale ægteskaber

Søren Munk

/ #127 Re:

2012-02-15 17:02

#126: -

Hej Anonym,

"De har valgt en seksuel preference...."

Dette argument hører jeg ofte. Jeg har stadig til gode at møde en homoseksuel der har valgt sin seksualitet, det er der ingen der gør. Homoseksualitet er ikke et valg ligesom heteroseksualitet heller ikke er det, prøv at spørg dig selv hvornår valgte du din seksualitet, jeg er sikker på at du kommer til samme svar som jeg, at den valgte dig.

Homoseksuelle vælger at "springe ud", de vælger på et tidspunkt af deres liv at leve et liv i overensstemmelse med deres seksualitet, når de har fundet mod nok til at overvinde frygten for omverdenes fordømmelser (som dem du gir udtryk for)

Jeg møder desværre ofte mange homoseksuelle der i frygt vælger at leve heteroseksuelt, og i sen alder springer ud, disse kaldes sene udspringere. De har ofte familie og børn og indgår i fællesskaber hvor deres uspring har alvorlige og store omkostninger.

Glæden for alle homoseksuelle ved at springe ud, er glæden ved at leve et ærligt liv i forhold til hvem de er, desværre møder nogle skår i glæden ved at møde mennesker med dine holdninger.

Alle mennesker er efter min mening født med retten til at blive mødt som dem de er, og kristne der er homoseksuelle, og som ønsker at gifte sig af ægte-kærlighed , vil ha' stor glæde ud af at kunne kalde sig ægtefolk.

Ingen homoseksuel ønsker at devaluerer dit ægteskab, i grunden også besynderligt hvorfor dit ægteskab skulle blive mindre værd fordi 2 homoseksuelle blir gift.

Værdien af dit ægteskab er alene op til dig og din ægtefælde........