Ja til ægteskabet - nej til kønsneutrale ægteskaber

Sophie Lawrence

/ #44

2012-02-03 09:28

Tænk at så mange mennesker vil gøre sig til dommere og bestemme hvad der er rigtigt og forkert ifølge Gud. Er det jer der bestemmer hvad der er den rigtige kristendom? Folkekirken er folkets kirke og der er meget forskellige måder at læse og forstå biblen på. Bare fordi NOGEN har bestemt den ene måde er den rigtige så betyder det ikke at os andre ikke har noget at skulle have sagt.

Religiøse homoseksuelle har lige så meget ret til at blive gift under Gud som os andre. Lad da Gud om hvorvidt det er forkert eller ej når de kommer så langt hvis vi virkelig skal derhen i den diskussion. En missionsk tolkning er ikke nødvendigvis den rigtige bare fordi de siger det er. Jeg forstår ikke at nogen der hævder at tro på vores alle sammens superman Jesus, der chillede med ludere og toldere og behandlede alle lige og med respekt, tør stille sig op og pege fingre ligesom så mange andre gjorde i biblen.

Jeg er hundrede på at Jesus ville have sagt "Lad de små børn og homoseksuelle komme til mig" hvis han kunne gå tilbage og omskrive lortet. Skam jer.