Vi vil kunne leve i fred for POLITIKERNES gæster i Danmark - OPDATERET


Gæst

/ #9 Re: Re:

2017-05-03 07:04

#6: - Re:  

 Hej.. jeg har for en gang skyld valgt at skjule min underskrift, alene af den grund, for ikke at stå til offentlig beskuelse hos, de aber der, sansyneligvis kigger med på en underskrift indsamling af denne art. 
Når man nu ved at der er nogen der kunne finde på at lave et register over personer de kan føle sig truet af.
Ellers står jeg altid offentligt ved det jeg skriver under på. Så opfordringen til alle der ikke tør stå til offentlig skue, skriv under, og lad jeres underskrift være skjult, så er det kun den / dem der har koderne til underskriftindsamlingen der kan se navn og email adresse. 
Da jeg finder denne underskrift indsamling vigtig for at vi kan bevare Danmark på danske hænder, og det tilsyneladende ikke er gået op for politikerne hvor vi er på vej hen, med deres blødsødne politik på indvandre området.  Så bør man skrive under,  De eventuelle vandaler kan ikke hacke sig ind underskrifterne så de kan se navne på dem der srriver under med skjulte underskrifter, og husk derefter at lægge link til underskrift indsamlingen med ud hvis i kommertere noget der har med emnet at gøre.
V. H 
B.R.