Flere Hænder (NU) Bedre pleje og omsorg til de *ÆLDRE*

Helle

/ #277

2016-07-28 08:32

Hej jeg har været i faget i 38 år og har kun set der bliver færrer og færrer hænder men større og større Krag til dig som medarbejder . Jeg træt Af skift hver gang der kommer nye leder . Jeg er i det hele taget så træt og udslidt af at være ansat i det offentlige . Det det handler om er et værdigt liv både for beboer og medarbejder i det offentlige . Jeg har været ude og køre som vikar jeg havde fra kl 9,20 til kl 15 havde jeg 12 besøg hos beboere der skulle havde hjælp til personlig pleje smurt mad mad og piller 3 beboer der skulle have dosseret  medicin til 4 uger . Sår skift hos en diabetiker osv.  Jeg nåede kun de 10 måtte ha hjælp til to beboere . På rute ingen mad nåede jeg at få . Det faktisk ikke nogle særlig fed oplevelse at være social og sundhedsassistent i de københavnske kommuner og Hørsholm kommune , ingen vej tid ingen mad så det ikke kun borger men også personalet der lider under de barske vilkår man byder os i dag . Jeg træt med træt på af vores regering  og de kommunale social direktører . De høster ind på egen konto mens vi  i marken bliver nedslidt og syge stresset før godt er . Jeg er ikke stolt af min faglighed og mit fag mere . Tanker fra mig helle