Vi kræver en undskyldning fra Zenia Stampe til soldaterne

Johnny

/ #5

2016-04-12 16:23

Tak for lort Zenia Stampe!
Du har hermed udvist en himmelråbende uvidenhed om et emne hvor du udtaler dig med din holdning i forhold til militær og dermed har du som politiker vist at du IKKE magter at være med til bestemme som medlem af folketinget!
Havde du gidet at sætte dig bare en anelse ind i hvad man som soldat blive uddannet til, hvad medlemmer af hjemmeværnet bliver uddannet til, så er jeg sikker på at dine udtalelser var anderledes!
Skulle jeg have mulighed for at have bare den mindste respekt for dig som politiker, så kræver det en smule indsigt i emner som du udtaler dig om!
Men NEJ!
Du blabrer løs med hovedet oppe i r..... i dit korstog imod militær og autoriteter!
Du udfordrer dermed min lyst til at stå som bolværk imod aktiviteter som vil gøre DK ondt!
Heldigvis møder jeg hver dag mennesker som smiler, nikker høfligt, hilser pænt og takker for indsatsen, ikke fordi jeg kræver det, ikke fordi jeg har behov for det men fordi de har lyst og er glade for min og mine kollegaers indsats!
Jeg opfordrer dig til at trække stikket og anerkende at du er uduelig som politikker eller du tager opgaven seriøst og søger viden før du åbner munden og afslører at du ganske som formodet er SPEJLBLANK!


Holly Cow. Du ved ikke ret meget Zenia.

Vores soldater er godt nok uddannet til at nedkæmpe en angribende Fjende. Men de er rigtig gode til at beskytte civile, en opgave de har løst i MANGE år i udlandet. Og lad os nu indrømme det Militæret er LANGT BEDRE til at bevogte områder end politiet som er dygtige til andre ting.

Og bemærk vi taler om et begreb du desværre nok ikke har så meget viden om som du burde Zenia, nemlig det vi kalder SÆRLIG HJÆLP til Politiet, så hvis du opdager militær i det civile område så er det fordi der er speciel brug for dem i en periode eller situation.

Så til sidst Zenia. Hvis en bevæbnet person dukker op enten med våben eller bomber i civilt område, så garantere jeg dig for at vores soldater god kan genkende ham som en fjende, da de er utrolig dygtige i den hensende med at genkende hvem som ven eller fjende. Jeg er mere bekymret for hvad du kan skelne imellem. ;-)

 

 

Zenia er da sku total spejlblank, Ikke bare blank med total spejlblank, foretog man et EEG Zenia s hjerne vil der overhovedet ikke blive registreret hjerne aktivitet.