Lad Marius blive i Danmark


Gæst

/ #155

2015-12-22 17:01

Jeg skrev under fordi, at jeg synes det er trist at smide så god en mand ud. Han er ikke til nogen last for samfundet, har selv betalt både studie og ophold. Det er lige præcist den slags udlændinge vi har brug for i Danmark. Vi skal vise verden, at alle der vil være en del af det danske samfund kan. En mand som ham, kunne have udrettet stort for det danske samfund. Han sendes ud, blot fordi han har arbejdet for meget, men helt ærligt, så har han jo haft brug for pengene, når den danske stat ikke har hjulpet ham, så jeg synes det er helt fair at han får lov til at arbejde mere end, de danske studerende der får SU oven i. Jeg håber med hjertet at dette blive genovervejet, og han får lov at blive. Så smid nogle af de kriminelle udlændinge, som bare nasser på samfundet, og ikke gider byde ind med noget, ud i stedet, det ville tjene samfundet så meget bedre.
Vis verden at Danmark ikke er et sted hvor kun kriminelle kan slippe igennem systemet, og lad en superstuderende, der virkelig vil det, blive.
Lad Marius blive for altid. Han er et forbillede og en rollemodel, vores egne kan se op til.