Politianmeldelse af Søren Espersen, for brud på Genevekonvention.


Gæst

/ #25 Generel kommentar

2015-11-18 12:05

Hej Jens og mange tusinde tak for at vise at der i Dk i dag er mennesker som virkelig bryder sig om hvorledes lederne i Dk ødelægger den Danske kultur.

Jeg har, af sikkerhedshensyn til min 16 årige søn, følt mig nødsaget at flytte ud af landet for at beskytte ham mod det Danske samfund og den måde hvorledes det samfund har udviklet sig og forvaltes, de mange senere år.

Jeg har denne mulighed da jeg er Norsk statsborger, men mit hjerte græder for alle de unge og de børn der er tvunget til at leve og vokse op i et, for dem, retsløst samfund som Dk, efter mange års elendig politisk ledelse, er blevet. Der er skabt præsedens for psykisk terror mod børn i DK, hvilket er hovedrystende i år 2015.

Dk har underskrevet de samme konventioner som Norge, men har undladt at implementere disse i lovgivningen, hvilket medfører at man kan forvalte samfundet juridisk på en skammelig måde, noget de Danske borgere ikke fortjener.

Der ligger rigtig mange sager der ude hvor politikerne vælger at undgå at tage ansvar, så klø på!! Dette står der respekt af.

 

Mvh

Vibeke Krovo Nielsen