Afskaf flygtninges retskrav på boliger


Gæst

/ #123

2015-11-03 05:12

Det er fuldstændig horibel med en lov om at de har RETSKRAV på bolig Jeg har selv stået i situationen og var boligløs i over et år, kommunen kunne ikke hjælpe det skulle jeg selv sørge for fik jeg som svar. Flygtninge eller hvad politikerne kalder dem skal blive i nærområderne, i lande med lignende mentalitet, sprog, livsstil og religion. De både kan ikke og vil ikke tilpasse sig vores levemåde og traditioner, de vil ikke lære dansk mange kan ikke som analfabeter, vi har eksempler nok på med hvilken afsky og foragt de betragter vores love, livsstil og traditioner. Der bliver skåret ned på ældreplejen og børneområderne. I flere og flere kommuner får de ældre slet ikke et bad mere men bliver tørret af med vådservietter og langsomtslettes der på omsorgen af de ældre da de ansatte ikke har tid til det. Der bliver flere og flere fremmedsprogede ansat på plejehjemmene selvom de er så dårlig til dansk at de ældre ikke forstår hvad de siger. De går og taler i deres eget sprog til hinanden hvilket er meget respektløs overfor de ældre som bliver forvirrede og utrygge ved dem. Altsammen bare fordi det er så smukt at kunne sige " vi har fået så og så mange 'flygtninge' i arbejde ". Det er jo at gøre os danskere helt til grin. Og hvad er det for noget sludder med at nogen af "flygtningene" er bådflygtninge ??? De er da ikke kommet til Danmark i både, vel !!!!! Om et par år tager de på ferie i de lande de er " flygtet" fra. Det er fuldstændig grotesk. De underminere det danske samfund og en skønne dag kan det meget vel ende med borgerkrig her i landet.