NEJ tak til den nye offentlighedslov


Gæst

/ #5

2015-10-15 19:45

Kaere Danskere,

 

Allerfoerst du som skrev at loven er doed! Det er den netop i Danmark...hele Jert retssystem virker IKKE og lige netop DERFOR er I noedt til at komme afsted til denne lysfest og, til at faa lavet flere underskrifter her end nogensinde foer!!

At sidde udenfor og ikke kunne goere andet end at kigge paa hvordan det der engang var Danmark nu bliver komplet oedelagt.....man kan ikke forklare det.....Kom nu soede soede Danskere...I er NOEDT til at kaempe for vort land...I der er der og har muligheden!!

Jeg har gennem de sidste par aar talt med Danskere ovr telefoen...Danskere indenfor ''systemet'', Danskere der graeder over telefonen og siger til mig - - ''det er gaaet helt galt herovre Jette'' - mennesker jeg aldrig foer eller siden har talt med og, hvis ikke andet fortaeller mig at det er VIGTIGT I baade underskriver og kommer afsted, saa goer dette....for, en saadan saetning er ikke en man normalt siger til et menneske man ikke aner hvem er og, aldrig foer har talt med...korrekt!??

Kom nu soede Danskere.....det er NU I skal ud at kaempe for det land der er vort, saa vi allesammen overlever og, saa os...der for laengst er blevet tvunget ud, kan komme og gaa i vort eget land igen....

Jeg haaber I forstar vigtigheden af dette her kaere Danskere og, vigtigheden af at komme afsted foer det er alt, alt for sent!!!

Pas paa Jer selv og, god lysfest!!