Gimi Levakovich skal ud af Danmark NU! - DEL linket og lad os få en masse underskrifter

Tommy

/ #568 Ja til et mere retfærdigt retssystem! Nej til demokratisk selvtægt!

2015-10-08 12:19

Jeg synes heller ikke Gimi Levakovic burde blive i et land han ikke gider at blive en del af..! Men jeg ville langt nødigere se retssystemet efterleve denne underskriftsindsamling..! Hvis man kunne få en dom omstødt blot fordi et flertal ønsker det, ville det legitimisere demokratisk selvtægt..! Og det ville være et langt værre ressystem end det vi har nu..!

Lav en underskriftsindsamling der ønsker at forbedre retssystemet som helhed i stedet for blot at fokusere på en enkelt sag og forlange en bestemt dom..! Det er trods alt retssystemets opgave at bestemme en dom, ikke folkets..! Det er til gengæld folkets opgave at holde øje med at retssystemets udfører den opgave retfærdigt og objektivt..!

Jeg ville nødigt leve i et land med typer som Levakovic, men hvis alternativet er en selvtægtskultur hvor vi kunne få vores vilje over enhver skurk vi ikke bryder os om, så er vi tilbage til middelalderen hvor vi brændte hekse af..!

Gimi Levakovic skal smides ud fordi han har fortjent det! Ikke fordi vi synes at han har fortjent det!