Luk de danske grænser NU!


Gæst

/ #210

2015-09-26 11:33

Som kristne eller som dansker er vi nødt til at hjælpe og det har vi altid gjort jo. Men, kristne og danskerne er samtidig nødt til at bruge sin sund fornuft, idet, overvejelserne af fremtidige konsekvenser samt bevarelsen af både vore kulturelle baggrund (danskheden med mere) er væsentlige elementer at tage med i betragtninger med hensyn til landets sikkerhed, landets nuværende og fremtidige stabilitet og bæredygtighed, samfundets nuværende og fremtidige forhold mellem racerne, og for at sikre vore vedligeholdelse af vore unikke velfærdssamfund tak.
Jeg synes ikke det er klogt at bare tage imod massevis af fremmende mennesker som er slet ikke opdraget med nogen holdbare sumfundsbyggende erfaringer. Det vil sige, vi í Europa nyder i dag resultaterne af hundredvis af års hård arbejdende indsatser for at kunne opbygge vore nuværende økonomiske rammer og politiske fundament. Alle de vestelige lande har været meget givende til fattige landet på alle mulige måde lige siden jeg kan huske. Jeg er en 56 år mand og oprindeligt amerikaner, men er nu blevet omvendende til Dansker efter 21 dejlige år herhjemme. Disse fremmende folk har sammenlagte slet ingen kendskab til at etablere og opretholde et samfund der er i stand til at tage alle sine befolkning i betragtning samt at også i stand til at bedrage globalt i store stil. VI skal tænke meget logisk og ja også med et velinformeret og afbalanceret hjerte. Processen tage tid og tid og fornuft med et skridt af gangen er vejen frem for at sikre fremtiden for alle de kommende nye dansker og vi som har været med til og stadig er med til at passe godt på dette meget velsignet land der hedder stadigvæk Danmark.
Gud velsigne Danmark af hendes dejlige befolkning (ja – alle mennesker herhjemme lige i dag samt fremover). Men, når det er sagt er jeg nødt til at understrege, at Islam skal bekæmpes på alle fronter. Jeg mener med magt vore nødvendigt, men især uden magt hvis vi kan være fri for at anvende magt. Præcis tænke jeg, vi skal fokusere os på landet grundlæggende tror i Jesus Kristus og fremhæve for kristne tror over for muslimer især både nu og fremover. Vi skal være åben og direkte med henblik på Gud Faderen og det vi står for herhjemme. Det skal indgå i den integreringsproces, vil jeg mener. Gud bevare Danmark!
Mvh,
Greg Dashnaw