Luk de danske grænser NU!


Gæst

/ #107

2015-09-18 04:43

Fordi at det her må få en ende, folk bliver ved med at strømme til EU fra mellemøstlige og Afrikanske lande, så længe de ved at der er frit spil og passage gennem Europa, og der må sættes en kraftig stopper for menneskesmugling, bådene på "den anden side", må simpelthen sænkes inden de når i vandet, og det skal ikke gøres så lukrativt at tage til Vesten, så godt Inger Støjberg er OB's på det, med sine annoncer i aviser Down under, jeg synes ikke at der er noget at undskylde for det, folk i bla. Syrien skal bare vide at tingene ikke er så lyserødt i Vesten, som menneskesmuglerne gør det til, men de skal jo tjene penge, mange penge på det, foruden IS også står bag, ja jeg frygter for Danmark og Europas fremtid, PET regner med at der er godt og vel 4000 IS terrorister der har sneget sig med strømmen, og op gennem tiden!!
Der er mange uskyldige mennesker fra bla. Syrien som er kommet hertil og de skal da hjælpes, men vi må sætte en grænse for hvor mange vores samfund kan rumme, for at tingene skal kunne fungere, og jeg synes at vi skal hjælpe i nærområderne, Og hvor er de rige lande i Bla. Mellemøsten, de er også muslimer, brødre og søstre, hvor er sammenholdet nu i denne humanitære flygtningekatastrofe, de var 1,6 milliarder muslimer der holdt sammen mod Danmark og brændte vores flag, da der blev tegnet karrikatur af Muhammed!!!. Ja jeg spør bare???...