Stop udvisning af afghansk familiefar, som har bekæmpet Taleban.


Gæst

/ #80

2015-07-21 21:59

Jeg tror hurtigt, at vi alle kan bliv enig om, at en af de ting alle lande ønsker er at skabe fred. Netop dette har denne velintegreret mand været med til, i det han har været del af at optrevle islamistiske grupper, som bl.a. Taleban. I bund og grund har vi med en helt at gør her. Altså er staten i alt enkelthed, ved at udvise en helt... Og hvis dette er den endelig beslutning, at sende ham tilbage til Afghanistan - hvorfor slår staten ham så ikke ihjel i stedet? For det er netop det han risikere ved at blive sendt tilbage, eller med andre ord; staten sender ham dirkete i døden. Med det sagt, vil den Danske stat støtte op omkring de ekstremistiske og voldelig kræfter i verden ved at sende ham tilbage. 

Og lad mig sige det mildt, det er som at skyde sig selv i foden - når staten gang på gang udviser velintegreret mennesker som Khalil Raofi, i stedet for at rette fokus på de som kommer til landet og nasser penge på alle tænkelig måde. Kig foreksempel på familien Leavokivic - et perfekt eksemplar på mislykket integretion og trussel for samfundet, i modsætning til Khalil Raofis velintegreret familie som tager del af den danske samfund, og har en utrolig stor betydning for medborgerne i Fredericia og i særdeleshed Korskærparken.

 

Jeg håber inderligt at den danske stat åbner øjne og snart indser at de er ved at sende en helt dirkete i døden...