Klage vedr. dyrekort hos dansk supermarked.


Gæst

/ #16 Re: Re: Re: Re: Re:

2015-05-04 19:44

#13: Joan Vedel Andersen - Re: Re: Re: Re:  

Det benyttede medie er en sølle undskyldning for ikke at kommunikere forståeligt. Jeg ved ikke, hvad "bwgrebsbrugen" betyder - og når der samtidig er misvisende tegnsætning og usammenhængende sætninger... tja, så er der ikke meget af budskabet tilbage.

Uanset, så er det en stråmand du kommer med der Joan. Jeg har ikke skrevet, at jeg har set skilte til børn, der siger, at man ved køb af sæbe kan få slik. Det er i det hele taget fjollet at påstå det, når min kommentar står lige oven over. Men det forklarer måske, hvorfor du heller ikke forstår nogle af de andre meget fornuftige og logiske kommentarer folk kommer med.

Dernæst påstår du, at jeg ikke har sat mig ind i de berørte love, men der tager du også fejl. Jeg ved ikke, hvad det er for sammenhænge, du tænker, jeg udleder noget af (er sammenhænge i øvrigt ikke det eneste fornuftige til at udlede ting af?). Det er dig, der forsøger at tolke en fornuftig lov til at passe til en tåbelig klage, som alene er baseret på bitterhed over, at du ikke var i stand til at samle alle kort ind på vegne af dine børn. Du havde sjovt nok ingen problemer med kampagnen før det gik op for dig, at det blev sværere at samle alle kortene end først antaget. Var kampagnen ikke rettet mod børn i første omgang? :-)