Nej til linjeføring A Beder Bering vejen


Gæst

/ #16 Re:

2015-01-21 13:06

#15: Ib -  

 At der dagligt kører 1500 biler på en lille vej som Ravnholt mener Ib så ikke er et problem.

Når der kan måles både 60 og 70 km i timen , på Ravnholtvej fra borger der blandt andet kommer fra Mårslet, ja det mener Ib ikke er et problem.

Sjovt nok har Mårslet beboerne strøget om sig med hop så man stort set ikke kan køre i byen eller til brugsen da man kun kan køre 30-40 km i timen hvis ikke bilen skal ødelægges.

Hvorfor er det lige Mårslet mener deres børn skal beskyttes og ikke Ravnholts børn?

Hvorfor er det lige at Mårslets borger tager skade af røg og støj men ikke Testrup eller Ravnholt's borger?

At der ikke var påbegyndt bebyggelse i Tranbjerg og Mårslet da linje B blev opfundet er ganske simpelt ukorrekt.
Rigtigt med A men ikke med B.

Hvis alle havde øjne som hr. Ib inden de købte og set A linjen , ja så havde de vel ikke købt.

C opstod da man manglede et alternativ til A og loven krævede et alternativ. C opstod fordi der var et dyr Internat i vejen og ejeren af dyr Internatet mente ikke hendes dyr kunne tåle støjen.
Samtidig var der en del Ingerslev borgere som i forsvar pegede på C - linjen og vupti opstod den linje som ingen Aarhus Inginør havde set før.

 

Det er jo totalt ukorrekt at sige at der ikke mangler en vej. Hvad mon Hovvejens borger mener om den sag.

For mig ligner Mårslet og Tranbjergs "nye" rand borger nogle store egoister. Hov overså jeg nogle planer da jeg købte, ups det var ikke så godt, nå vi smider dem over til nogle andre.
Det er i hvertfald synd for os, vi kan ikke tåle røg selvom det er ude på marken.

 

Ib mener 120 personer + børn i Ravnholt blot er en lille gruppe mennesker der får ødelagt deres hjem, ved en total deling af byen, det samme med Testrups borger.

Det er ærlig talt usmageligt sagt.

Hvad ville man mon mene om at den nye vej pløjede tværs gennem Mårslet, det er jo bare en lille by?

Mårslet for god afstand til den vej og der bliver taget store hensyn med volde etc. Mårslet har selv en stor mængde biler der stort set ikke kan omkring hinanden om morgenen så måske er det netop godt for Mårslet at den kan få tilkørsel både i nord og syd, hvilket ikke kan ske med andet end A løsningen.

Jeg synes ærligt talt de Mårslet borger der har så stor sympati for C-løsningen skulle trække pipen ind og se lidt på hvad de har gang i. Det er ikke skønt at se på.

 

Hilsen fra en Ravnholt borger der har boet på Ravnholtvej i 35 år og set på hvordan trafiken er vokset dramatisk gennem Ravnholt. Hvordan der køres stærkt og hensynsløst i sving m.v.

Selvfølgelig mangler der en vej og selvfølgelig skal det være en vej som ligger tæt på de biler der skal bruge den og det er Mårslet og Tranbjerg m.v. det er der de store mængder biler er.

Skal alle ligge og køre ud til C- løsningen er intet jo løst.